021 87158001

گیفت کارت استیم Steam یک دلاری

30 آگوست

گیفت کارت استیم Steam یک دلاری

شبکه استیم شرکت Valve یا همان Steam ، یکی از بزرگترین شبکه‌های مخصوص بازی در سرتاسر دنیاست که کاربران و دوستداران دنیای بازی با عضویت در این شبکه و فعال کردن حساب کاربری خود در این شبکه (با خرید گیفت کارت استیم Steam یک دلاری ) ، امکان بازی بصورت آنلاین را خواهند داشت، همچنین اگر مایل به خرید بازی به صورت اوریجینال هستید، عضویت در استیم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چرا که با خرید بازی های کامپیوتری از استیم، دیگر مجبور نیستید زحمت نگهداری از دیسک های فیزیکی را به جان بخرید و بیم آن را داشته باشید که مبادا خط و خشی بر روی آن ها بیفتد.

دوستداران و علاقمندان به بازی در این شبکه ، می‌بایستی برای خریداری بعضی از آیتم‌ها و یا خرید بازی، گیفت کارت تهیه کنند.


گیفت کارت استیم Steam یک دلاری

خرید گیفت کارت استیم Steam یک دلاری

اما اگر فقط تمایل به فعالسازی حساب کاربری خود را در شبکه استیم Steam دارید و یا در زمان خرید بازی ، کمی از موجودی شما نسبت به مبلغ اصلی کمتر است، می‌توانید از گیفت کارت استیم Steam یک دلاری استفاده نمایید.

فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی ، در آخرین تغییرات مربوط به گیفت کارت‌ها ، گیفت کارت استیم Steam یک دلاری را به فروشگاه خود افزود و کاربران امکان خرید این گیفت کارت را خواهند داشت.

برای Redeem کردن گیفت کارت استیم Steam یک دلاری می‌بایستی کاربران آی‌پی خود را به کشوری به غیر از ایران تغییر دهند تا گیفت کارت به درستی Redeem شود.

برای آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam اینجا کلیک کنید.

تمامی گیفت کارت‌های موجود در فروشگاه بلافاصله پس از پرداخت نمایش داده خواهند شد و برای کاربر از طریق ایمیل ارسال می‌شود.

گیفت‌های موجود استیم روی فروشگاه :

  • گیفت ۵ دلاری استیم (ریجن جهانی)
  • گیفت ۱۰ دلاری استیم (ریجن جهانی)
  • گیفت ۱۵ دلاری استیم (ریجن جهانی)
  • گیفت ۲۰ دلاری استیم (ریجن جهانی)

لذا در هنگام خرید گیفت کارت ، ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. در صورتی که نیاز به شارژ اکانت استیم Steam خود به مبالغی غیر از مبالغ گیفت دارید، بعد از عضویت در سایت، در قسمت ناحیه کاربری تیکت ارسال نمایید.

در صورت نیاز به پشتیبانی امکان ارتباط با پشتیبانی آنلاین نیز میسر خواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

منظور از ریجن جهانی : امکان ردیم کردن گیفت های استیم روی هر ریجن بدون در نظر گرفتن کشوری که ثبت نام کردید.

در صورت بروز هرگونه مشکلی با پشتیانی آنلاین تماس بگیرید.