021 87158001

پرداخت با ویزا کارت Visa

پرداخت با ویزا کارت Visa

پرداخت با ویزا کارت Visa

در تمامی وبسایت‌های پرداخت‌های آنلاین با کارت‌های معتبر ویزا کارت Visa و مسترکارت Master Card و PayPal انجام می‌شود (در بعضی موارد نیز کارت‌های American Express نیز پذیرفته می‌شود.) از جمله سایت‌های خرید بلیط هواپیما و قطار .

در این صورت می‌بایستی مشخصات کارت و اطلاعات دارنده کارت ( Billing Info) نیز وارد شود. در آخرین تغییرات امنیتی روی درگاه سایت‌ها فقط کارت‌هایی پذیرفته می‌شود که دارای ویژگی امنیتی ۳D-Secure هستند . این نوع کارت‌ها فقط از بانک صادر شده و کارت‌های شرکتی فاقد این ویژگی امنیتی هستند (برای جلوگیری از استفاده کارت‌های سرقتی بصورت آنلاین) .

پرداخت با ویزا کارت Visa در پارسیان پی با کارت‌های بانکی مجهز به قابلیت امنیتی ۳D Secure بوده و در تمامی درگاه‌های سایت‌های بزرگ امکان خرید را برای مشتریان محترم فراهم آورده است.

پرداخت در پارسیان‌پی به ارزهای رایج “دلار و یورو” انجام خواهد شد و پرداخت به ارزهای دیگر شامل ۳درصد کارمزد تبدیل خواهد بود.

پارسیان‌پی فقط خریدهایی را انجام خواهد داد که مطابق با موازین کشور (جمهوری اسلامی ایران) بوده و از خرید سرویس و محصولات مغایر با قوانین کشور معذور است. در هر مرحله از خرید، در صورتی که مشخص شود که درخواست ارسال شده، با قوانین سایت یا قوانین کشور مغایرت دارد، سفارش باطل و بعد از کسر کارمزد شارژ کارت، مبلغ را به حساب ارسال کننده وجه بازخواهد گرداند.

توجه بفرمایید، پارسیان‌پی فقط وظیفه پرداخت برای محصول و یا کالای شما را داشته و در صورتی که مشکلی در ارائه خدمات از طرف سایت مورد نظر شما باشد، هیچ مسئولیتی متوجه پارسیان‌پی نخواهد بود.

قبل از ارسال سفارش لطفا با پشتیبانی زنده سایت تماس بگیرید، تضمین ما برای پرداخت با ویزا کارت Visa برای شما بعد از پرداخت وجه ریالی کمتر از ۱۰ دقیقه است .

برای ارسال سفارش، در مرحله اول فقط مبلغی که نیاز دارید با ذکر نوع ارز و وبسایتی که قصد پرداخت دارید را وارد نموده تا سپس معادل ریالی آن محاسبه و ارسال شود و در صورت تایید مشتری اطلاعات بیشتر دریافت خواهد شد. توجه فرمایید که در مرحله ارسال سفارش از طریق سایت شما مبلغی ارسال نمیکنید، فقط سفارش شما از طریق سایت ارسال می‌شود.

هیچ کدام از پرداخت‌ها از طریق VPS و سرور مجازی انجام نخواهد شد و تمام خرید‌ها از طریق IP واقعی بطور مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود.

برای پرداخت‌های با کارت،‌ایمیل اصلی پارسیان‌پی ارائه می‌شود ، و هر گونه رسید و گواهی برای شما فوروارد خواهد شد.

 

  • برای ثبت سفارش بعد از عضویت از سایت، سفارش خود را ارسال فرمایید.
  • برای پرداخت سریع‌تر (کم‌تر از ۱۵ دقیقه) به پشتیبانی آنلاین پیغام ارسال فرمایید یا از طریق تلگرام پیام ارسال کنید.

نمومه پرداخت‌ها

کلید واژه‌ها : ثبت نام آزمون تافل اینترنتی iBT ، ثبت نام آزمون جی آر ای جنرال ،تغییر زمان یا مکان ثبت نام آزمون جی آر ای سابجکت ، ریپورت نمره جی آر ای ، ریپورت نمره تافل iBT ، اپلیکیشن فی دانشگاه های اروپا ، پرداخت هزینه ثبت نام IEEE ، پرداخت سویس فی ، خرید بلیط پروازهای خارجی ، خرید از سایت آمازون ، خرید از سایت eBay ، خرید پوشاک از سایت‌های خارجی ، پرداخت با ویزا کارت ، پرداخت با مسترکارت ، پرداخت با پی‌پال ، پرداخت با PayPal