021 87158001

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam

17 مه

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam

در این پست قصد داریم نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam را به کاربران و خریداران گیفت کارت استیم Steam آموزش دهیم.فروشگاه استیم Steam یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های بازی در دنیاست که می‌توانید بصورت آنلاین بازی کنید. بعد از خرید گیفت کارت از فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی می‌بایستی به سایت استیم Steam مراجعه و به حساب کاربری خود لاگین کنید.

توجه فرمایید باید برای استفاده و شارژ حساب استیم Steam خود حتما از آی‌پی غیر از ایران استفاده نمایید.

بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت استیم Steam ، مطابق عکس زیر، روی نام کاربری خود در گوشه صفحه کلیک کنید، بعد روی Account Setting کلیک کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam 1

سپس روی گزینه Add funds to your steam wallet کلیک کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam 2

در صفحه جدید روی گزینه : Redeem a Steam wallet code کلیک کنید :

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam 3

در صفحه جدید، کد خریداری شده را وارد نمایید و روی دکمه Continue کلیک کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم Steam 4

در صورتی که برای اولین بار گیفت کارت را خریداری کردید و بعد از وارد کردن کد گیفت کارت استیم Steam، می‌بایستی آدرس و مشخصات پستی را وارد کنید، پیشنهاد می‌شود حتما برای راحتی بیشتر در خرید گیفت کارت‌های بعدی ، کشور خود را United State (آمریکا) معرفی نمایید.

برای مشخصات پستی هم از سایت : http://www.fakenamegenerator.com/ جهت استفاده وارد کردن آدرس استفاده نمایید.

در صورتی که با راهنمایی‌های انجام شده، هنوز هم قادر به شارژ اکانت خود نیستید، در صورتی که گیفت کارت استیم Steam را از فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی تهیه کرده باشید، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا کد برای شما Redeem شود.

در صورتی که امکان تغییر آی‌پی و شارژ اکانت خود را ندارید، امکان شارژ دستی بدون نیاز به گیفت کارت نیز هست، برای شارژ دستی ابتدا با پشتبانی زنده سایت و یا تلگرام پارسیان‌پی تماس بگیرید و سپس در این صفحه اقدام به پرداخت نمایید. پرداخت به صورت دستی

برای خرید گیفت کارت استیم Steam و شارژ حساب استیم Steam خود از فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی استفاده نمایید. بلافاصله بعد از پرداخت گیفت کارت به شما نمایش و اسکن کارت نیز برای شما ایمیل خواهد شد.

https://gift.parsianpay.com