021 87158001

خرید دوره‌های آموزشی یودمی Udemy

وبسایت یودمی Udemy یک وبسایت آموزش آنلاین بر پایه صدا و تصویر برای بزرگسالانی است که مایل هستند رزومه خود را بهبود ببخشند. این وبسایت دارای کرس‌های آموزشی بسیاری است که در بسیاری از مواقع بیش از ۹۵ درصد تخفیف شامل این کرس‌های می‌شود.

از جمله مزایای این کرس‌های ارائه شده در سایت یودمی Udemy علاوه بر صدا و تصویر، ارائه تکلیف بصورت PDF است که کاربر بعد از گذراندن درس مربوطه می‌بایست تکلیف را انجام دهد. همچنین ، امکان استفاده از تمامی دوره‌ها را در اپلکیشن این سایت روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS خواهید داشت.

یودمی Udemy

 

از دیگر مزایای دیگر وبسایت یودمی Udemy ارتباط مستقیم دانشجویان و دانشجویان با اساتید ارائه دهنده کرس مربوطه است، به این ترتیب که هر درسی در قسمت مخصوص به خود امکان ارتباط کاربر با دیگر کاربران یا حتی استاد ارائه کننده را فراهم می‌آورد.

نکاتی برای استفاده از یودمی Udemy

  • به هیچ عنوان با آی‌پی ایران داخل سایت وارد (Login) نکنید، در صورتی که خریدی از سایت کرده باشید مبلغ خرید از سایت عودت Refund داده خواهد شد.
  • برای استفاده از تخفیف های فصلی و یا کوپن‌های ویژه حتما عضو خبرنامه این سایت شوید تا در صورت ارائه تخفیف از طریق ایمیل مطلع شوید.

برای پرداخت به این وبسایت، در حال حاضر دو راه موجود است، پرداخت از طریق پی‌پال و پرداخت با کارت اعتباری.

پرداخت و خرید از Udemy کمتر از ۱۰دقیقه زمان خواهد برد.

برای سفارش دوره‌های یودمی اگر سفارش شما بیش از یک دوره است،‌ابتدا دوره‌های مورد نظر را داخل سبر خرید قرار دهید، سپس از حساب کاربری خود خارج شوید، اگر فقط قصد خرید یک دوره را دارید، هنگام سفارش، لینک دوره را در توضیحات قرارداده و ارسال نمایید.

برای ارسال سفارش، ابتدا عضو سایت شده (در کمتر از یک دقیقه) ، سپس از طریق منوی سفارشات، سفارش خود را ارسال نمایید.