021 87158001

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT

آزمون تافل TOEFL مخفف (Test of English as a foreign Language ) آزمونی است برای تست زبان انگلیسی و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT بطور آنلاین است و از افرادی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست و متقاضی ثبت‌نام در دانشگاه‌های انگلیسی زبان هستند. نتیجه این تست برای اکثر دانشگاه‌ها ، مراکز علمی و انستیتوهای علمی معتبر است.

آزمون تافل TOEFL iBT یکی از دو آزمون بزرگ زبان انگلیسی در دنیاست که آزمون دیگر IELTS نام دارد.

TOEFL نشان تجاری موسسه (ETS (Educational Testing Service که یک موسسه خصوصی و غیر انتفاعی می‌باشد است که وظیفه طراحی و مدیریت آزمون‌ها را بر عهده دارد.

موسسه ETS گزارش نمرات رسمی آزمون‌ها را تا دو سال پس از آزمون را بطور مستقل برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارسال میکند و نمرات پس از دو سال از حساب کاربری حذف خواهد شد مگر در صورتی که نمره آخرین آزمون در سطح Expert User باشد نمره برای همیشه در حساب کاربری باقی خواهد ماند.

نحوه و محتوای آزمون تافل TOEFL iBT :

برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT باید نکاتی را در نظر داشته باشید ، از سال ۲۰۰۵ آزمون تافل Toefl بصورت iBT مخفف (Internet-base test) است جایگزین آزمون کامپیوتری (Computer-base test) و آزمون کاغذی ( paper-base test) شده گرچه هنوز هم آزمون کاغذی هنوز هم مورد استفاده است.آزمون اینترنتی ابتدا در سال ۲۰۰۵ در کشورهای ایالات متحده آمریکا،کانادا، فرانسه ، المان و ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت و از سال ۲۰۰۶ به بعد بطور منظم به شعباتی که امتحان را بطور iBT گرفته می‌شود اضافه شده است .

در سال‌های ابتدایی امتحان بصورت iBT متقاضی گاهی تا ماه‌ها باید منتظر روز آزمون می‌ماند اما اکنون اولین فرصت برای آزمون از یک هفته تا یک ماه بیشتر نخواهد بود (بسته مکان آزمون امکان بیشتر شدن زمان انتظار است).

هر متقاضی در هر ۱۲ روز امکان شرکت در آزمون را خواهد داشت.

آزمون در ۴ بخش Reading ، Listening ، Speaking و Writing است .

شرح آزمون بصورت زیر است :

  • امتیاز (نمره) آزمون تافل بین ۰ تا ۱۲۰ نمره است .
  • هر بخش از آزمون (reading. writing ،speaking و listening ) برابر با ۳۰ امتیاز است .
  • هنگام آزمون کارت ملی و یا پاسپورت را همراه خود داشته باشید .
  • هزینه پرداخت آزمون تافل برابر با ۲۱۵ دلار است که پرداخت توسط پی‌پال انجام می‌شو د. (پرداخت بدون واسطه و توسط پارسیان‌پی انجام می‌شود، بنابراین از خرید هرگونه مسترکارت خودداری فرمایید.)
  • پس از حدود دو هفته پس از آزمون امکان مشاهده نتیجه آزمون در حساب کاربری را خواهید داشت .
  • تا ۴ روز قبل آزمون امکان لغو آزمون را خواهید داشت.

-برای پرداخت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT و محاسبه معادل ریالی آن از ماشین حساب موجود در سایت استفاده نموده و برای ثبت سفارش بعد از عضویت از طریق محیط کاربری اقدام به ارسال سفارش نمایید .

 

ارتباط با تلگرام پارسیان‌پی :

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید جهت استعلام قیمت و نحوه پرداخت با تلگرام با ما درتماس باشید.