021 87158001

پرداخت هزینه ویزای آمریکا

پرداخت هزینه سفارت آمریکا

مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه ویزای آمریکا

برای اخذ وقت و پرداخت هزینه ویزای سفارت آمریکا شما ابتدا باید فرم DS-160 را تکمیل نمایید.

US-Visa

برای پرداخت هزینه سفارت آمریکا شما می‌بایست فرم DS-160 را تکمیل نمایید،برای اینکار ابتدا به آدرس Apply For a Nonimmigrant Visa مراجعه نمایید و بعد از تکمیل فرم ، بعد از تکمیل فرم DS-160 ، شما DS-160 number خواهید داشت که با این شماره امکان اخذ وقت خواهید داشت.

برای تعیین وقت، بعد از تکمیل فرم DS-160 و دریافت DS-160 Number شما باید به وبسایت “خدمات اداری ویزای ایالات متحده آمریکا” مراجعه نموده و بعد از انتخاب کشوری که مایل هستید مصاحبه برای ویزا در آن انجام شود (برای شهروندان ایرانی یکی از ۳ کشور ارمنستان، ترکیه و امارات پیشنهاد میشود) باید حساب کاربری ایجاد نمایید .بعد از ایجاد حساب کاربری شما باید شماره فرم DS-160 افرادی که برایشان فرم پر کرده‌اید را اضافه نمایید. بعد از اضافه کردن اسامی و مشخصات افراد، از حساب کاربری خود خارج شده و نام‌کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری را برای ما ارسال فرمایید تا پرداخت شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

در صورتی که امکان یا توانایی پر کردن فرم خود را ندارید اسکن پاسپورت افرادی که قصد دریافت ویزا را دارند را ارسال نمایید تا از طرف پارسیان‌پی فرم‌ها برای شما تکمیل شود.

  • پرداخت هزینه سفارت آمریکا در حال حاضر هزینه ویزا برای هر نفر ۱۶۰ دلار آمریکاست.
  • پارسیان‌پی هیچ مسئولیتی در قبال رد شدن ویزای افراد ثبت‌نامی نداشته و فقط پرداخت هزینه ویزا به عهده پارسیان‌پی می‌باشد.
  • لطفا در صورت آنلاین بودن پشتیبانی، قبل از سفارش با پشتیبانی آنلاین هماهنگ بفرمایید.
  • پرداخت هزینه ویزا هیچ گونه کارمزدی ندارد