021 87158001

خرید کتاب از آمازون

امروزه با گسترش اینترنت و نیاز روز افزون برای تهیه جدید محصولات و با توجه به محدودیت‌هایی برای کشورمان ایران، پارسیان‌پی، سرویس خرید کتاب از کتاب‌فروشی‌های آنلاین ، خرید کتاب از آمازون را برای هموطنان عزیز راه اندازی نموده است.

سرویس خرید کتاب از آمازون و سایت‌های انلاین با توجه به نیاز های کاربران به صورت فیزیکی از سرتاسر دنیا انجام خواهد شد. متقاضیان محترم در نظر داشته باشند که اگر سایت مورد نظر شما مستقیما به ایران ارسال میکند، پارسیان‌پی امکان پرداخت آن را برای شما فراهم کرده و کتاب مورد نظر مستقیم برای شما ارسال خواهد شد.

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب از آمازون

اما اگر کتاب مورد نظر شما مستقیما به ایران ارسال نداشته باشد، پارسیان‌پی با توجه به اینکه در “ایتالیا” و “فرانسه” ادرس پستی دارد، ابتدا کتاب‌ها را به ادرس اروپا سفارش داده و سپس برای متقاضی محترم در ایران ارسال خواهد کرد.

برآورد همه هزینه‌ها به یورو است و تمام هزینه‌های پستی به عهده سفارش دهنده خواهد بود. بنابر سفارش متقاضی محترم امکان ارسال با پست عادی، DHL و TNT نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

نحوه سفارش:

برای خرید خرید کتاب از آمازون و سایت‌های دیگر ابتدا کتاب مورد نظر را روی اینترنت و وبسایت مورد نظر (مثل آمازون) جستجو کرده و در زمان سفارش لینک آن را ارسال فرمایید.

تمامی سفارش ها از طریق پست EMS ارسال می‌شود، و بر حسب وزن مرسوله هزینه پستی محاسبه خواهد شد.

آخرین تعرفه پستی EMS به شرح زیر است :

توجه: تمام مسئولیت سفارش کتاب به عهده سفارش دهنده می‌باشد. از این جهت که اگر شما کتاب یا محصول فرهنگی سفارش دهید که مغایر با قوانین “جمهوری‌اسلامی” بوده و یا در گمرک و یا پست به مشکلی برخورد کرده و یا برگشت داده شود، همه مسئولیت‌ها به عهده سفارش دهنده خواهد بود.

امکان لغو سفارش بعد از ارسال سفارش توسط ما وجود نخواهد داشت،‌پس در سفارش خود دقت کنید.

امکان سفارش از تمامی وبسایت‌های دنیا که به ایتالیا، فرانسه و آلمان (آدرس‌های پستی پارسیان‌پی) امکان ارسال کتاب و محصولات فرهنگی دارند وجود دارد.

برای سفارش، ابتدا عضو سایت شده، و از طریق محیط کاربری تیکت ارسال فرمایید.

همچنین جهت ارتباط سریع‌نر میتوانید از پشتیانی آنلاین و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.