021 87158001

پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking

پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking

27 ژانویه

پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking

پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking برا کاربران ایرانی یکی از خدمات وبسایت پارسیان پی می‌باشد.

سایت Booking یکی از بزرگترین وبسایت‌های رزرو هتل در سراسر جهان است که مقر آن در هلند می‌باشد که از طریق آن می‌توانید ، هتل، هاستل، هتل آپارتمان ، اتاق و یا خانه رزرو یا اجاره نمایید.

چرا برای رزرو از سایت Booking استفاده کنیم؟

سایت بوکینگ ، یک آژانس مسافرتی آنلاین برای رزرو و اسکان مسافرین است.

این وبسایت که متعلق به هولدینگ بوکینگ در ایالات متحده آمریکاست و مقر اصلی آن در آمستردام هلند است.

این وبسایت بیش از ۲۸ میلیون آیتم ثبت شده برای رزرو در خود جا داده و به بیش از ۴۳ زبان در دسترس می‌باشد.

این وبسایت با داشتن اپلیکیشن‌های پلتفرم اپل و اندروید امکان رزرو از طریق تلفن همراه حتی بدون پرداحت وجه را برای کاربران فراهم کرده است.

در بعضی موارد کاربران با داشتن رزرو هتل از سایت بوکینگ Booking  می‌توانند برای درخواست ویزا از سفارتخانه‌ها نیز اقدام نمایند.

رزرو هتل بدون پرداخت هزینه!

وبسایت بوکینگ Booking در بسیاری از موارد برای رزرو این امکان را به مسافر می‌دهد که بدون پرداخت وجه اقدام به رزرو جا نموده و پرداخت را در محل انجام دهد.

برای پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking وبسایت بوکینگ Booking یه کارت اعتباری (مانند مسترکارت یا ویزا کارت ) جهت گارانتی از مسافر درخواست میکند که رزرو بدون پرداخت وجه انجام شود.

بسته به Policy یا سیاست هتل یا هاستل مورد نظر ممکن است که حتی فقط اجاره یک شب از مسافر دریافت شود و بعد رزرو بطور کامل انجام می‌شود.

این روش برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • کسانی که مایل هستند بطور نقد هزینه را در هتل پرداخت کنند.
  • کسانی که نیاز به رزرو هتل برای سفارتخانه دارند
  • کسانی که هنوز سفر آنها قطعی نشده باشد.
  • افرادی که مدت سفر آن‌ها مشخص نیست
  • و افرادی که به هر دلیلی تمایل به پرداخت آنلاین ندارند.

نیاز به رزرو – بوکینگ هتل بدون پرداخت وجه دارم!

برای پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking قبل از این کار شما می‌بایستی قوانین رزرو هتل مورد نظر را بطور کامل مطالعه کنید و سپس اقدام به رزرو نمایید. چون در بسیاری از موارد هتل مورد نظر بطور رایگان رزرو شما را کنسل می‌کند و در مواردی هتل با پرداخت یک شب اجاره اجازه رزرو هتل بدون پرداخت را انجام می‌دهد.

حنما در نظر داشته باشید برای رزرو بدون پرداخت، شما تا یک زمان خاص به اصطلاح ددلاین deadline امکان انصراف دارید و بعد از تاریخ ددلاین می‌باستی کل هزینه هتل پرداخت شود و امکان انصراف وجود ندارد.

در صورتی که نیاز به رزرو هتل بدون پرداخت دارید، شما می‌باستی یک کارت اعتباری معتبر جهت این رزرو داشته باشید، در غیر اینصورت امکان رزرو نیست.

در صورت نیاز به رزرو به این شیوه با پشیتبانی آنلاین پارسیان پی و یا ایمیل پشتیبانی info  @  parsianpay  .com  تماس بگیرید.

قبل از رزرو به چه مواردی توجه کنیم؟

بسیاری از مسافرین در زمان رزرو ( بوکینگ ) و پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking فقط به عکس‌های هتل ها و هاستل‌ها توجه کرده و اصلا به قوانین رزرو و موارد ارایه شده توجه خاصی نمیکنند.

قبل از رزرو حتما از قوانین کنسلی، قوانین check in ، هزینه پرداخت خدمات اضافه و موارد ضروری دیگه اطلاع کسب کنید. هتل موظف به ارایه خدمات ذکر شده به مسافر در زمان رزرو است.

در هر صورت پارسیان‌پی فقط نقش پرداخت کننده به هتل را داشته و هیچ مسئولیتی در قبال ندادن خدمات هتل به مسافر ندارند.

موارد بعد از رزرو – بوکینگ

بعد از پرداخت هزینه هتل سایت بوکینگ Booking و انجام رزرو یک فایل بصورت PDF حاوی PIN Code و Confirmation Number ارسال خواهد شد که شما به وسیله این اطلاعات می‌توانید رزرو خود را مدیریت کنید.

برای پرداخت رزرو هتل بعد از ثبت نام درخواست پرداخت را از محیط کاربری ارسال فرمایید.

 

پارسیان‌پی صرفا یک واسط برای پرداخت رزرو می‌باشد و هیچگونه دخالتی در امر رزرو و ارایه خدمات ررزو از سوی هتل و خدمات بعد از آن ندارد.