021 87158001

پرداخت هزینه حق عضویت IEEE

پرداخت هزینه حق عضویت IEEE

آی تریپل ای (IEEE) موسسه مهندسین برق و الکترونیک (Institute of Electrical and Electronics Engineers) است که بزرگترین پایگاه حرفه‌ای در خصوص نواوری‌ها در حوزه های وابسته به مهندسی برق ، کامپیوتر و دستاوردهای پیشرفته تکنولوژیکی برای استفاده بشریت است.

کتابخانه این موسسه شامل بیش از چند میلیون مقاله از ژورنال‌ها ، مجلات، نامه ها، پروسیدینگ های کنفرانس و استاندارد های فعال (IEEE) است که در ماه بیش از چندین میلیون دانلود دارد.

علاوه بر این‌ها این موسسه مسئول برگزاری بیش از هزاران کنفرانس در بیش ۸۰ کشور است که سالانه حدود ۱۰۰ هزار نفر در آنها شرکت می کنند و در کنار این فعالیت ها بیش از ۱۵۰۰ استاندارد و پروژه در حال انجام دارد.

عضویت در این موسسه به دو صورت دانشجویی (Student) و عضویت حرفه ای (Professional) است که بسته به محل فرد متقاضی تفاوت میکند.

پرداخت هزینه حق عضویت IEEE

برای پرداخت هزینه حق عضویت IEEE کافی است سفارش خود را در cart قرار داده ، سپس از حساب کاربری خود خارج شده، و نام کاربری و رمز عبور خود را زمان سفارش ارسال نمایید تا پرداخت شما انجام شود.

بعد از انجام سفارش، معادل ریالی سفارش شما از طریق ایمیل اعلام و سپس برای شما فاکتور جهت پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی ارسال خواهد شد،‌بعد از پرداخت، سفارش شما بلافاصله انجام خواهد شد.

برای انجام سفارش پرداخت روی دکمه سفارش کلیک کنید.

توجه بفرمایید، زمان دریافت سفارش فقط مبلغی که نیاز به پرداخت برای پرداخت هزینه حق عضویت IEEE دارید دریافت خواهد شد، و بعد از اعلام نرخ ریالی، اطلاعات برای ورود به حساب شما دریافت خواهد شد.

پرداخت در IEEE با کارت‌های صادر شده از بانک مجهز به ویژگی ۳D – Secure پرداخت خواهد شد.

انجام سفارش در پارسیان‌پی کارمزد ندارد.

  • برای دریافت سریع‌تر نرخ ریالی، با تلگرام پارسیان‌پی تماس بگیرید. (۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته)