021 87158001

رزرو آنلاین هتل در سایت Booking

رزرو آنلاین هتل در سایت Bookingرزرو آنلاین هتل در سایت Booking یکی از امور ضروری قبل از مسافرت است! سایت Booking.com یکی از بزرگترین سایت‌های رزرو هاستل،هتل ،سوئیت و اتاق در سراسر دنیا است که به ۴۳ زبان در دسترس می‌باشد در سال ۱۹۹۶ در آمستردام هلند تاسیس شد و در بیش از ۷۰ کشور دنیا دفتر پشتیبانی برای مسافرین خود دایر کرده است

تقریبا اکثر هتل‌ها،هاستل‌ها و مسافرخانه در سراسر دنیا (بیش از ۲۲۰ کشور) در این سایت لیست شده و امکان مشاهده قیمت، آفرهای لحظه‌ای و آپشن‌های هر اتاق و هر هتل و نظرات مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند قابل مشاهده است و در بسیار از موارد حتی کنسل کردن هتل تا مدتی قبل از اقامت نیز امکان‌پذیر می‌باشد که زمان رزرو مشخص شده و هیچ هزینه‌ای برای مسافر نخواهد داشت.

برای رزرو آنلاین هتل در سایت Booking ، پرداخت‌ها عموما به دو دسته تقسیم می‌شوند.

  • پرداخت در محل هتل
  • پرداخت آنلاین ( کارت و یا پرداخت با پی‌پال)

در پرداخت در محل هتل، مسافر فقط نیاز به رزرو کردن هتل دارد و سپس با یک کارت اعتباری می‌بایستی صحت رزرو تایید شود اما هیج هزینه‌ای پرداخت نمیشود.

در پرداخت آنلاین مسافر همه هزینه را پرداخت کرده و رزرو ۱۰۰درصد انجام خواهد شد (اما در حالت اکونومی در صورت کنسل هیچ هزینه‌ای از طرف سایت Booking به مسافر عودت نخواهد داده شد.

مزایای رزرو آنلاین هتل در سایت Booking از طرف پارسیان‌پی

پارسیان‌پی بدلیل تعدد رزرو در سایت Booking.com دارای پروفایل جنیوس بوده و هتل‌های زیادی در این حالت دارای تخفیف‌های ویژه خواهند بود. بنابراین در بسیاری از موارد قیمتی بطور عادی روی سایت Booking.com مشاهده میکنید بسیار بالاتر از حالت Genius  می‌باشد.

همچنین بدلیل وریفای بودن پرداخت‌های پارسیان‌پی برای سایت Booking.com امکان پرداخت با Paypal نیز وجود دارد و رزرو هتل بدون کارت و با پی‌پال انجام می‌شود*

*بسیاری از هتل‌ها زمانی که پرداخت کننده وجه خود مسافر نباشد در زمان Check-in پرداخت را با کارت اعتباری قبول نخواهند کرد و هزینه هتل را بطور کامل از مشتری بصورت نقد دریافت خواهند کرد! بنابراین بهترین روش برای پرداخت متود پرداختی PayPal می‌باشد.

برای رزرو هتل در سایت Booking.com از طریق سایت پارسیان‌پی بعد از ثبت‌نام لطفا نام هتل، نام شهر تعداد مسافرین، تاریخ چک‌این و چک‌اوت را بصورت تیکتت ارسال فرمایید.

همچنین پشنیبانی زنده سایت در ۲۴ساعت شبانه روز ۷روز هفته پاسخگوی سوالات شما در خصوص رزرو هتل می‌باشد.

مسافرین محترم نیز امکان رزرو هتل جهت دریافت ویزا برای سفارتخانه‌ها نیز خواهند داشت، که بابت کنسل شدن هتل نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نمی‌باشد.

لطفا برای تسریع کار در امور رزرو، با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید (پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعت شبانه روز-۷ روز هفته پاسخگو می‌باشد) , و یا بعد از ثبت‌نام در سایت، تیکت ارسال فرمایید.