021 87158001

پرداخت آنلاین ویزای سوئد

کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای مسافرت به سوئد نیاز به ویزا شنگن می‌باشد . برای گرفتن وقت مصاحبه، پرداخت آنلاین ویزای سوئد ،حضور شخص متقاضی در روز تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی است .

بنابر اعلام کنسولگری و سفارت سوئد دریافت وقت ویزا فقط با پرداخت آنلاین ویزای سوئد برای متقاضیان میسر خواهد بود و وقت بصورت تلفنی داده نخواهد شد.

آدرس سفارت سوئد در تهران : خیابان پاسداران – بعد ازفرمانیه – خیابان بوستان – نبش کوچه نسترن پلاک ۲۷ تلفن : ۲۳۷۱۲۲۰۰ می باشد.

 

پرداخت آنلاین ویزای سوئد
انواع ویزای شینگن :
ویزای شنگن در ۴ نوع صادر می شود :
ویزای نوع A : ویزای ترانزیت است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد و می تواند فقط در یکی از فرودگاههای شنگن پرواز خود را تعویض و راهی کشوری در خارج از شنگن گردد.
ویزای نوع B : ویزای عبور است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را دارد و میتواند از شنگن بعنوان منطقه عبوری استفاده نماید تا از طریق زمینی خود را به کشور دیگری غیر شنگن برساند.
ویزای نوع C : ویزای توریستی است که اکثر ایرانیان با آن وارد شنگن می شوند.
ویزای نوع D : ویزای بلندمدت است که معمولا تجار و بازرگانان ازآن استفاده می کنند تا بتوانند در طی سال بارها به شنگن وارد و از آن خارج شوند.
توجه کنید که اگر بخواهید بیش از ۹۰ روز در محدوده شنگن بمانید، دیگر نیازی به ویزای شنگن ندارید بلکه باید درخواست اقامت بدهید و از طریق سفارت پیگیر مراحل اقامتی خود باشید، درضمن اگر از ۹۰ روز اقامت خود در محدوده شنگن استفاده کنید، باید حتما ۳ ماه خارج از شنگن بمانید تا بتوانید مجددا ویزای شنگن دریافت کنید. البته در صورت داشتن دلایل ویژه می توانید برای حداکثر یکسال هم ویزای شنگن دریافت کنید.

دو راه برای ثبت درخواست و تحویل مدارک وجود دارد:
۱- راه غیرحضوری و ثبت درخواست ویزا از طریق اینترنت و بصورت آنلاین (پرداخت آنلاین ویزای سوئد)
۲- راه حضوری یا رزرو وقت ملاقات از قبل و سپس مراجعه فیزیکی به سفارت سوئد در تهران در زمان مقرر شده.

راه غیرحضوری :

راه غیرحضوری و ثبت درخواست ویزا بصورت آنلاین و پرداخت آنلاین ویزای سوئد در سایت این راه قطعا بهترین و راحت ترین و سریعترین راه ثبت درخواست ویزاست اما بایستی توجه کنید که تمامی مدارک شما بایستی بصورت فایلهای الکترونیکی از پیش چاپ و اسکن شده باشند تا بتوانند در طی مراحل ثبت درخواست قابل ضمیمه شدن باشند.

شما می توانید پس از آماده کردن تمامی مدارک موردنیاز، برای ثبت آنلاین درخواست خود اقدام کنید.پس از تکمیل مراحل و ضمیمه نمودن تمامی مدارک موردنیاز در سایت،به شما یک وقت ملاقات داده می شود تا در آن زمان فرد یا افراد بازدید کننده به سفارت سوئد در تهران مراجعه کنند.

 

توجه فرمایید، قبل از دریافت هرگونه دعوتنامه، ابتدا نسبت به دریافت وقت سفارت اقدام فرمایید و مطابق وقتی که از سفارت دریافت کردید، دعوتنامه را تنظیم فرمایید.

پرداخت آنلاین ویزای سوئد، در تمامی ساعات شبانه‌روز پذیرفته می‌شود . پرداخت آنلاین ویزای سوئد بدون کارمزد است.

در صورت آنلاین بودن اپراتور پرداخت آنلاین ویزای سوئد در کمتر از ۳۰ دقیقه و در غیر اینصورت حداکثر ۳ ساعت پس از ارسال سفارش پرداخت شما انجام خواهد شد.

برای ارسال سفارش پرداخت آنلاین ویزای سوئد ، بعد از عضویت در سایت، از طریق ناحیه کاربری سفارش خود را ارسال فرمایید .

پر کردن فرم سفارت ویزا سوئد برای کسانی که هزینه ویزا را از طریق پارسیان‌پی پرداخت میکنند رایگان است .