021 87158001

پرداخت اپلیکیشن فی -هزینه پذیرش دانشگاه

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی

دانشجویانی که برای تحصیل در دانشگاه‌های خارج از ایران اقدام می‌کنند برای پرداخت هزینه اپلیکیشن فی باید مبلغی را بطور آنلاین برای هزینه بررسی مدارک بعد از پر کردن فرم اپلیکیشن به دانشگاه‌ها پرداخت کنند.

اطلاعاتی که برای بررسی پرونده ارائه میشود مانند اطلاعت هویتی، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات آزمون‌های مورد نیاز (مانند iBT، GRE یا GMAT) است و بسته به دانشگاهی که انتخاب می‌شود مواردی مثل توصیه نامه نیز نیاز خواهد بود.

پرداخت اپلیکیشن فی – هزینه پذیرش دانشگاه‌ها گاهی بصورت آنلاین و با کارت صورت میگیرد و یا ارسال هزینه به حساب بانکی دانشگاه‌هاست.پرداخت‌هایی که بصورت آنلاین و توسط کارت باشد، کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از پرداخت انجام خواهد شد و پرداخت‌های بانکی در زمان ارسال اطلاع داده خواهد شد.(پرداخت‌های داخل اروپا، کشورهای حوزه یورو ۲۴ ساعت می‌باشد)

پارسیان‌پی این امکان را برای دانشجویان محترم فراهم کرده که برای پرداخت اپلیکیشن فی – هزینه پذیرش دانشگاه حتی کمترین مبالغ را نیز به حساب دانشگاه‌های اروپایی (حتی ۱۰ یورو) پرداخت می‌کند.

بعد از پرداخت اپلیکیشن فی – هزینه پذیرش دانشگاه ، بلافاصله رسید ارسال برای شما ارسال خواهد شد.

در پرداخت بوسیله کارت، اسکرین‌شات از صفحه پرداخت موفق برای شما ارسال خواهد شد. در موارد اکثر موارد بعد از پرداخت خود دانشگاه به متقاضی ایمیلی مبنی بر پرداخت موفقیت آمیز وجه ارسال می‌کند.

در بسیاری از موارد، دانشگاه‌ها کارت‌هایی را برای پرداخت می‌پذیرند که قابلیت ۳D-Secure داشته باشند، بنابراین از خرید کارت‌های شرکتی که در بسیازی از سایت‌های ایرانی بفروش می‌رسد خود داری نمایید، چون در صورت پرداخت با اینگونه کارت‌ها، پرداخت شما Reject خواهد شد.

به همین منظور برای درخواست ارسال وجه ، لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

توجه : لطفا اگر دانشگاه برای شما فاکتور برای پرداخت ارسال کرده از طریق ارسال فایل و یا اگر اطلاعات پرداخت روی وبسایت دانشگاه است از طریق فرم زیر، ارسال و پس از ارسال اطلاعات، در سایت ثبت نام نمایید تا فاکتور پرداخت ارسال شود.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی

لطفا برای ارسال درخواست پرداخت هزینه اپلیکیشن‌فی ، ابتدا ثبت‌نام کنید سپس از قسمت محیط کاربری اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ارتباط با تلگرام پارسیان‌پی

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید جهت استعلام قیمت و نحوه پرداخت با تلگرام با ما درتماس باشید.