021 87158001

پرداخت هزینه uni-assist دانشگاه‌های آلمان

پرداخت هزینه uni-assist دانشگاه‌های آلمان

پرداخت هزینه uni-assist دانشگاه‌های آلمان

دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های آلمان آلمان، برای اکثر دانشگاه‌ها ملزم به پرداخت هزینه uni-assist دانشگاه‌های آلمان هستند. موسسه Uni-assit ، طرف قرارداد با بسیار از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آلمان بوده که اقدام به گرفتن پذیرش برای متقاضیان ادامه تحصیل در آلمان هستند میکند. در صورتی که شما متقاضی تحصیل در یکی از دانشگاه‌های طرف قرارداد با این موسسه هستید (لیست دانشگاه‌های طرف قرارداد با Uni-assist) با پرداخت هزینه‌های مشخص شده در این سایت (لیست قیمت‌ها) با بررسی مدارک و شرایط شما اقدام به گرفتن پذیرش در دانشگاه مورد نظر شما می‌کند. برای گرفتن پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که طرف قرارداد با این موسسه هستند ، شما می‌بایستی فقط با این موسسه جهت گرفتن پذیرش مکاتبه و ارتباط داشته باشید اما در شرایطی ممکن است شما با دانشگاه مورد نظر خود مکاتبه کنید.

اطلاعات مهم در مورد Uni-assist برای ایرانیان را در اینجا بخوانید.

هزینه‌های پرداختی:

شما می‌بایستی به ازای انتخاب دانشگاه یا موسسه آموزش عالی اول در ترم  نخست ۷۵ یورو و انتخاب‌های بعدی در همان ترم مبلغ ۱۵ یورو بپردازید.

لیست هزینه‌ها به شرح زیر می‌باشد :

  • پرداخت های بررسی مدارک ۲۰ یورو و کمتر فقط ۵ یورو کارمزد
  • پرداخت های بررسی مدارک ۷۵ یورو فقط ۱۰ یورو کارمزد
  • پرداخت های بررسی مدارک ۹۰ تا ۱۲۰ یورو فقط ۱۳ یورو کارمزد
  • پرداخت های بررسی مدارک ۱۲۱ یورو تا ۲۰۰ یورو فقط ۲۰ یورو کارمزد
  • پرداخت های بررسی مدارک ۲۰۱ یورو تا ۵۰۰ یورو فقط ۳۵ یورو کارمزد

روش‌های پرداخت به Uni-assist :

جهت پرداخت هزینه uni-assist دانشگاه‌های آلمان دو روش در سایت ذکر شده است.

  • روش پرداخت با کارت

در این روش ، با دانلود یک فرم PDF اطلاعات کارت بانکی درج شده و برای Uni-assist ارسال می‌شود.

  • روش بانکی

در این روش می‌بایستی پول از طریق حساب بانکی موسسه دقیقا عین مبلغ برای موسسه واریز شود.

پارسیان‌پی با داشتن حساب بانکی در کشور ایتالیا، امکان پرداخت به شیوه SEPA را برای دانشجویان محترم فراهم کرده. در این روش مبلغ مورد نظر شما بدون هیچ کارمزد اضافه‌ای (کارمزد بانک مقصد) برای موسسه ارسال می‌شود که معمولا ۲۴ ساعت کاری زمان می‌برد.

پارسیان‌پی به هیچ وجه روش پرداخت با کارت را بدلیل احتمال برگشت خوردن (بخاطر استفاده یک کارت برای بیشتر از یک نفر) از طریق موسسات پرداخت یا هزینه‌بر بودن بیش از حد برای خرید یک مسترکارت یا ویزا کارت برای دانشجویان توصیه نمی‌کند به همین دلیل پارسیان‌پی ارسال پول به روش SEPA در داخل اروپا را برای پرداخت به دانشگاه استفاده میکند و بعد از پرداخت وجه ریالی، حداکثر تا ۳۰ دقیقه، رسید ارسال پول نیز به دانشجو داده خواهد شد. در این روش نیازی نیست که شما کارمزد بانک مقصد را نیز بپردازید و مبلغ بطور کامل ارسال خواهد شد.

نکته خیلی مهم :

برای پرداخت هزینه uni-assist دانشگاه‌های آلمان می‌بایستی یک اطلاعات رفرنس روی این ارسال به شیوه‌ای که در سایت توضیح داده شده آماده نمایید و قبل از پرداخت برای پارسیان‌پی ارسال فرمایید. بدیهی است که عواقی هرگونه اشتباه روی این اطلاعات از طرف دانشجوی محترم، به عهده خود دانشجو می‌باشد.

پرداخت هزینه uni-assist دانشگاه‌های آلمان ۱برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت آنلاین بودن پشتیبان زنده، و در غیر اینصورت با ایمیل پشتیبانی تماس بگیرید.

نحوه محاسبه نرخ یورو، نرخ روز اسکناس یورو است، همچنین برای پرداخت سریع‌تر امکان ارسال پیام از طریق تلگرام نیز امکان پذیر است. برای ارسال از پیام از طریق تلگرام اینجا کلیک کنید. (در صورت ارسال پیام از طریق تلگرام می‌بایستی شماره ۰۹۳۶۶۳۷۱۱۸۸ را در گوشی خود ذخیره کنید تا شماره شما مشخص شود)

ارسال وجه، بدون واسطه توسط پارسیان‌پی ار کشور ایتالیا ارسال می‌شود.

روش ارسال درخواست :

بعد از عضویت در سایت ، از طریق قسمت کاربری، سفارش خود را ارسال فرمایید، برای دریافت قیمت، از ماشین حساب صفحه اصلی استفاده نمایید.