021 87158001

کیف پول سخت افزاری بیت کوین Ledger nano S

05 فوریه

کیف پول سخت افزاری بیت کوین Ledger nano S

یکی از محبوب‌ترین و کاربرپسند‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری بیت کوین ، کیف پول سخت افزاری بیت کوین Ledger nano S است. این کیف پول که قادر به پشتیبانی از ارز رمزنگاری شده بیت کوین و آلت کوین‌های دیگر مثل LightCoin و DogeCoin میباشد و همچنین امکان استفاده از قابلیت Fidor این دستگاه هنگام ورود به حساب کاربری گوگل نیز فراهم شده است.

برای استفاده از این دستگاه کوچک کیف پول بیت کوین Ledger nano S، فقط نیاز به یک رایانه، افزونه گوگل‌کروم و کابل مخصوص آن دارید، بعد از نصب افزونه گوگل‌کروم و تنظیمات اولیه دستگاه (لغات ریکاوری و تعیین رمز عبور) امکان تولید بی‌نهایت کیف پول روی دستگاه را خواهید داشت.

این دستگاه کوچک توسط یه محافظ فلزی، محافظت می‌شود تا دستگاه دربرابر ضربه و آسیب های فیزیکی در امان باشد. همراه دستگاه، یک کابل مخصوص، یک عدد آویز به همراه دو عدد کاغذ مخصوص یاد داشت لغات ریکاوری در داخل بسته دستگاه ارائه می‌شود.

همچنین این کیف پول بیت کوین Ledger nano S علاوه بر پشتیبانی از بیت‌کوین،از لایت کوین، داج کوین و آلت کوین های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

امکان هک و دزدیده شدن دارایی های روی این کیف پول سخت افزاری صفر است، بدلیل وجود دو کلید فیزیکی روی دستگاه بعد از تایید روی رابط کاربری نرم افزاری این کیف پول می‌بایستی به صورت فیزیکی با فشردن دکمه تایید ، ارسال پول را تایید کنید. محاسبه فی ارسال بیت کوین نیز بصورت اتوماتیک توسط دستگاه و نسبت بلاک چینی که انتخاب کردید صورت می‌پذیرد و حتی با دریافت یک کانفرمیشن امکان استفاده از دارایی‌های روی دستگاه را خواهید داشت.

کابل همراه این دستگاه مخصوص بوده و این دستگاه با کابل‌های USB دیگری کار نخواهد کرد.

پارسیان‌پی نماینده فروش کیف پول لدجر در ایتالیا، فروش کیف پول بیت کوین را بطور محدود در ایران آغاز کرده و ارسال کیف پول بیت کوین Ledger nano S به تمام ایران با پست پیشتاز یک روزه صورت میگیرد. برای تهیه این کیف پول سخت افزاری با پشتیبانی سایت و یا یا تلگرام پارسیان‌پی تماس بگیرید.

بدیهی است که خرید دستگاه و پرداخت آن آنلاین انجام خواهد شد.

در حال حاضر این کیف پول سخت افزاری از ۱۵ ارز رمزنگاری شده ( بیت کوین، ایتریوم ، ایتریوم کلاسیک، داج‌کوین، لایت کوین ، زد کش، داش و …. ) پشتیبانی می‌کند. برای دریافت آخرین نرخ تماس بگیرید.