021 87158001

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

یکی از محبوب‌ترین و معروف ترین کیف پول های چند کاره بیت کوین، کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S است. این کیف پول که از چندین ارز رمزنگاری شده (مثل Lightcoin ، dogecoin و بیت کوین) پشتیبانی میکند و همچنین امکان استفاده از کلید امنیتی Fidor برای ورود به جی‌میل نیز از طریق این دستگاه پشتیبانی می‌شود.

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

این کیف پول سخت افزاری که با یک روکش فلزی محافظت می‌شود و دو دکمه فیزیکی در قسمت بالایی آن قرار دارد که وظیفه وارد کردن رمز و تایید ارسال پول را دارد.

تمام وسایل مورد نیاز برای استفاده از این کیفت پول یک کابل USB و افزونه گوگل کروم است. (توجه داشته باشید که جهت امنیت بیشتر، کابل USB که به همراه دستگاه ارائه می‌شود فقط مخصوص خود دستگاه بوده و این دستگاه با کابل‌های USB متفرقه قابل استفاده نخواهد بود)

شروع کار با کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

ابتدا می‌بایست افزونه Ledger Manager  را از قسمت افزونه‌های کروم دانلود و نصب کنید. سپس اپلیکیشن‌های مربوط به بیت کوین و در صورت نیاز سایر آلت کوین ها را نصب کنید. سپس کابل را به دستگاه متصل نمایید و به رایانه خود متصل نمایید.

برای بازیانی دستگاه هنگامی که پین کد را فراموش میکنید یا اگر به دستگاه اسیبی برسد برای بازیانی تمام دارایی‌ها می بایست ۲۴ لغتی که دستگاه نشان می‌دهد را به ترتیب یادداشت نمایید. و سپس یک پین کد ۴ رقمی را تعیین نمایید.

در قسمت بالایی کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S دو دکمه فیزیکی جهت وارد کردن پین کد، انتخاب کارکرد با کدام آلت کوین و تایید ارسال بیت کوین وجود دارد.

امنیت استفاده از کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

امکان هک شدن و دزدی از کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S در حد صفر است. حتی اگر در رایانه‌ای که استفاده می‌کنید آلوده به کی لاگر باشد یا حتی کسی به صورت ریموت به سیستم شما متصل باشد، امکان دزدی و سرقت موجودی شما از دستگاه را نخواهد داشت، به این دلیل که بعد از تایید ارسال از طریق نرم‌افزار می‌بایستی به صورت فیزیکی از طریق دکمه سمت راست بالای دستگاه نیز ارسال تایید شود در غیر اینصورت هیچ وجهی ارسال نخواهد شد.

و در مرحله بعد اطلاعات ارسال روی دستگاه نمایش داده می‌شود :

و در صورتی که ارسال را لغو کنید تصویر زیر ظاهر خواهد شد.

نحوه خرید

برای خرید کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S از طریق ارسال ایمیل یا تماس با شماره پشتیبانی سایت امکان خرید می‌باشد. هزینه دستگاه با پست رایگان به سراسر ایران ۳۲۰ هزار تومان است. همچنین امکان پرداخت به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.