021 87158001

گیم پلی آنچارتد Uncharted 4 A Thief’s End

10 آوریل

گیم پلی آنچارتد Uncharted 4 A Thief’s End

گیم پلی آنچارتد Uncharted 4 A Thief’s End

unchartedگیم پلی آنچارتد Uncharted 4 A Thief’s End – آنچارتد ۴ عاقبت یک دزد یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن ماجراجویی و سکوبازی از مجموعه بازی‌های ویدئویی آنچارتد که توسط شرکت ناتی داگ در دست ساخت بوده و قرار است در ۱۰ مه ۲۰۱۶ به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. آنچارتد ۴ ابتدا با تیزری کوتاه در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۳، یعنی زمان عرضه پلی‌استیشن ۴ رونمایی شد، و پس از آن ناتی داگ به طور رسمی در کنفرانس ای۳ ۲۰۱۴ سونی در ۹ ژوئن ۲۰۱۴، عنوان جدید و آخرین نسخه در این سری با نام آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد را به همگان معرفی کرد.

بنا به گفته‌های مدیر روابط عمومی استودیوی ناتی‌داگ، افتتاحیه بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد.

آرنی مه‌یر، مدیر روابط عمومی استودیوی ناتی‌داگ، اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سکانس افتتاحیه بازی آنچارتد ۴، حتی ممکن است از افتتاحیه بازی The Last of Us نیز قوی‌تر باشد. اگر به خاطر داشته باشید، افتتاحیه بازی The Last of Us، دیگر بازی این استودیوی خوش‌نام، بسیار قوی و تکان دهنده بود. مه‌یر در مصاحبه خود با وب‌سایت پلی‌استیشن اسپانیا گفت:

به نظر من، این بازی دارای قوی‌ترین افتتاحیه در تاریخ استودیوی ما بعد از افتتاحیه بسیار احساسی بازی The Last of Us است و همچنین من فکر می‌کنم که به طور کلی، افتتاحیه Uncharted 4، یکی از قوی‌ترین سکانس‌های آغازین در بین بازی‌ها است. در تمام طول بازی، شما به عنوان یک گیمر دوست‌ دارید که به بازی کردن ادامه بدهید و می‌خواهید بدانید که داستان به کجا می‌رود.

این اولین باری نیست که  شخصی درباره قسمت چهارم مجموعه آنچارتد با چنین شور و شوقی حرف می‌زند.

در این پست وبلاگی قصد داریم چندین اسکرین شات و همچنین گیم‌پلی این بازی را منتشر کنیم.

گیم پلی آنچارتد Uncharted 4 A Thief’s End

بخشی از توضیحات بازی مربوط به سایت زومجی است.

استقاده از مطالب وبلاگ پارسیان پی با ذکر منبع مجاز است.

پیوستن به گروه چت پارسیان‌پی (آوش استور) :  اینجا

خرید آنلاین گیفت کارت و تحویل آنی : اینجا