021 87158001

گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن Playstation

23 دسامبر

گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن Playstation

فروشگاه آنلاین پلی استیشن در طول هر هفته پیشنهادات ویژه‌ای برای کاربران خود از جمله کاربرانی که از اشتراک پلی استیشن پلاس استفاده میکنند ارائه میکند، البته این پیشنهادات در مناسبت‌های مختلف مثل کریسمس و جمعه سیاه بطور ویژه ارائه می‌شود که بطور مثال با خرید یک گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن Playstation امکان خرید تا ۳ یا ۴ بازی برای کاربران پلی استیشن فراهم می‌شود.

گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن Playstation

گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن Playstation

با خرید گیفت کارت های دلاری پلی استیشن امکان خرید بازی بطور دیجیتال فراهم شده و شما دیگر نیازی به حمل و نگهداری دیسک نخواهید داشت.

گیفت های موجود در فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی (:

  • گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن Playstation
  • گیفت کارت ۲۰ دلاری پلی استیشن Playstation
  • گیفت کارت ۱۰ دلاری پلی استیشن Playstation
  • گیفت کارت پلاس سه ماهه پلی استیشن (آمریکا)
  • گیفت کارت پلاس یکماهه پلی استیشن (آمریکا)
  • گیفت پلاس سه ماهه و یکساله انگلیس

گیفت های موجود در فروشگاه پارسیان‌پی همگی اورجینال بوده و از شرکت پخش کننده در ایالات متحده آمریکا تهیه و خریداری شده .

گیفت های موجود در سایت مخصوص کشورهای آمریکا و انگلیس می‌باشد و بلافاصله پس از پرداخت رمز گیفت نمایش و به ایمیل شما ارسال می‌شود (لذا حتما توجه فرمایید آدرس ایمیل را بصورت درست وارد کنید) ، در صورتی که نیاز به تهیه گیفت پلی استیشن آلمان ، ایتالیا و سایر کشورهارا دارید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید . (پشتیبانی تلگرام )

گیفت کارت‌ها پس از فروش به هیچ عنوان قابل عودت نبوده و یا تعویض نخواهد شد، در موقع خرید دقت فرمایید.

ضمانت خرید:

سعی شده نحوه قیمت گذاری گیفت کارت‌ها طوری باشد که نسبت به تمای سایت‌های دارای نماد اعتماد و قانونی روی اینترنت پایین‌ترین قیمت باشد، در صورتیکیه بصورت عمده نیاز به خرید گیفت کارت دارید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

در صورتی که بعدا قصد فروش بازی‌هایی را که به صورت دیجیتالی خریده‌اید را دارید، برای هر بازی دیجیتالی یک اکانت جداگانه درست کنید و روی اکانت بازی جدید بخرید که بعدا امکان فروش آن را داشته باشید.

پارسیانی‌پی دارای نماد اعتماد می‌باشد می‌توانید با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب از درگاه‌های بانکی موجود در سایت خرید نمایید)

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]