021 87158001

گیفت کارت یک ۱ دلاری ایکس باکس Xbox

گیفت کارت یک ۱ دلاری ایکس باکس Xbox

05 فوریه

گیفت کارت یک ۱ دلاری ایکس باکس Xbox

علاقه مندان به بازی‌های ایکس باکس، برای خرید از فروشگاه آنلاین ایکس باکس نیاز به تهیه گیفت کارت دارند، و در مواقع خاصی، برای تهیه بازیهای تخفیف خورده فقط نیاز به گیفت کارت یک ۱ دلاری ایکس باکس است که فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی گیفت کارت یک ۱ دلاری ایکس باکس Xbox را با کمترین نرخ موجود در بین وبسایت‌های ایرانی برای فروش قرار داده است.

گیفت یک ۱ دلاری ایکس باکس Xbox یکی از پر استفاده‌ترین گیفت کارت‌هاست، در بعضی مواقع شما فقط با داشتن یک دلار در حساب کاربری خود میتوانید گیم‌پس سه ماهه، گلد و بعضی از پیشنهادهای داغ فروشگاه آنلاین ایکس باکس را تهیه بفرمایید.

پس از دریافت گیفت کارت ایکس باکس XBOX شما یک کد که مخصوص شارژ حساب ایکس باکس یا مایکروسافت دریافت خواهید کرد، که با توجه به اعتبار آن می توانید حساب کاربری (Account) خود را شارژ نمایید.

لازم به توضیح است که گیفت کارت XBOX خریداری شده، نه تنها دسترسی شما به XBOX Store که برای کنسول های XBOX 360 می‌باشند را هموار میکند بلکه شما با استفاده از اکانت مایکروسافت خود می توانید از Windows Store روی کامپیوتر یا Windows Phone خود نیز استفاده نمایید و از استور همه دستگاه‌های مایکروسافت خرید نمایید.

گیفت کارت یک ۱ دلاری ایکس باکس Xbox و تمام گیفت کارت‌های دیگر ایکس باکس که روی فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی قرار دارد هیچگونه تاریخ انقضایی ندارند و هر زمان که مایل باشید امکان ردیم وجود دارد و امکان هدیه دادن نیز قابلیت دیگری است که میتوانید استفاده نمایید.

برای تهیه گیفت کارت ۱ – ۲ و ۳ دلاری کافی است که چندین کارت یک دلاری را در سبد خرید قرار داده و خرید فرمایید. قیمت این گیفت کارت طوری تعیین شده که پایین‌ترین نرخ در بین فروشگاه‌های آنلاین باشد.

برای تهیه و خرید بصورت عمده با تلگرام پشتیبانی تماس بگیرید اینجا