021 87158001

گیفت کارت پلی استیشن پوند انگلیس – پلی استیشن پلاس

28 سپتامبر

گیفت کارت پلی استیشن پوند انگلیس – پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پوند انگلیس به دوسته گیفت کارت اعتباری و گیفت کارت پلاس نقسیم می‌شوند. دارندگان کنسول بازی پلی‌استیشن برای بازی با کنسول خود نیاز به خرید بازی (بطور فیزیکی یا خرید از فروشگاه رسمی پلی استیشن با خرید گیفت کارت پلی استیشن) و بازی بطور برخط یا آنلاین دارند.

برای خرید بازی، می‌بایست یا بازی بطور فیزیکی خریداری شود (دیسک ) یا بازی باید بطور آنلاین خریداری شود. به دلیل اینکه بازی‌های رسمی با کمی تاخیر به دست مشتریان در ایران می‌رسند بسیار از گیمرها ترجیح می‌دهند بازی را بطور رسمی از فروشگاه آنلاین سونی خریداری کنند که متاسفانه در ایران بدلیل در دسترس نبودن کارت‌های اعتباری می‌بایستی خرید تنها با گیفت کارت‌های پلی‌استیشن انجام شود.

گیفت کارت‌های پلی استیشن در کشورهای مختلف در مبالغ مختلف عرضه می‌شوند. بطور مثال گیفت کارت پلی استیشن آمریکا در قطعات ۱۰،۲۰ و ۵۰ دلاری و در انگلیس، گیفت کارت پلی استیشن انگلیس در قطعات ۵،۱۰،۱۵،۲۰،۲۵ و ۵۰ پوندی عرضه می‌شوند. (البته بدلیل عرضه این گیفت کارت‌ها روی سایت آمازون، تنوع قطعات بیشتر است)

برای بازی آنلاین، می‌بایستی اشتراک پلی استیشن پلاس تهیه شود. گیفت کارت پلی استیشن پلاس مزایای دیگری علاوه بر بازی آنلاین دارد که می‌توان به خرید بازی با تخفیف اشاره کرد. که گاهی یک بازی محبوب تا ۸۰ درصد تخفیف خواهد داشت که فقط کاربران پلی استیشن پلاس امکان استفاده آن را دارند.

از مزایای دیگر اشتراک پلی استیشن پلاس استفاده از دو بازی رایگان قبل از هر ماه میلادی است که سالانه ۲۴ عنوان بازی را شامل می‌شود.(این بازی‌ها عناوین قدیمی تر و مستقل محدود می شود) و از مزایای دیگر میتوان به امکان آپلود فایل های ذخیره بازی ها روی فضای ابری و دانلود دموها و نسخه های بتای بازی ها از دیگر امکانات اختصاصی سونی برای کاربران پلاس اشاره کرد.

نکته مهم در مورد خرید گیفت کارت پلی‌استیشن پلاس باید به آن توجه کرد، منطقه و ریجن گیفت کارت و اشتراک پلی استیشن پلاسی است که می‌بایستی تهیه شود .

در حال حاضر گیفت کارت

  • پلی استیشن پلاس آمریکا
  • گیفت کارت پلی استیشن پوند انگلیس
  • پلی استیشن پلاس آلمان
  • پلی استیشن پلاس فرانسه
  • پلی استیشن پلاس کانادا
  • پلی استیشن پلاس هنگ کنگ
  • پلی استیشن پلاس اتریش
  • پلی استیشن پلاس ایتالیا

و گیفت کارت اعتباری (برای خرید از فروشگاه آنلاین سونی) کشورهای آمریکا، گیفت کارت پلی استیشن پوند انگلیس ، آلمان ، کانادا، فرانسه ، اتریش ، هنگ کنگ ، ایتالیا و استرالیا در فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی عرضه می‌شود .

حتما در زمان خرید گیفت کارت از فروشگاه پارسیان پی دقت کنید، بعد از خرید به هیچ عنوان پس یا تعویض نخواهد شد.

تمامی گیفت کارت‌های موجود در فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی بطور مستقیم و قانونی از پخش کننده‌های اصلی در آمریکا و هنگ کنگ تهیه شده است.

 

در صورتی که گیفت کارت کشور مورد نظر خود را در لیست مشاهده نمی‌کنید با پارسیان‌پی تماس بگیرید (پشتیبانی آنلاین و یا تلگرام )