021 87158001

گروه تلگرامی پلی استیشن

05 آوریل

گروه تلگرامی پلی استیشن

avash store parsianpayگروه تلگرامی پلی استیشن – پارسیان‌پی با همکاری آوش‌استور اقدام به راه اندازی گروه و کانال تلگرامی پلی‌استیشن کردند.

آوش‌استور با همکاری پارسیان‌پی (بخش فروش آنلاین گیفت کارت) اقدام به راه اندازی گروه تلگرامی کرده تا علاقه‌مندان به بازی‌های پلی‌اسیشن و ایکس‌باکس در محیطی کاملا دوستان در مورد بازی‌ها و اتفاقات دنیای بازی باهم به بحث و گفتگو بپردازند.

در همین راستا ۳گروه تلگرامی تشکیل شده است.

گروه تلگرامی پلی استیشن (چت پلی استیشن۴)

این گروه تلگرامی برای چت و گفتگو در مورد بازی و نحوه رفع مشکلات در بازی‌های پلی‌استیشن است.هرگونه تبلیغ گروه یا کانال‌های دیگر در این گروه ممنوع است.

لینک گروه : چت PS4

 

گروه چت ایکس‌باس وان (Xbox One )

این گروه تلگرامی برای چت و گفتگو در مورد بازی و نحوه رفع مشکلات در بازی‌های ایکس‌باکس (Xbox One) است.هرگونه تبلیغ گروه یا کانال‌های دیگر در این گروه ممنوع است.

لینک گروه: چت ایکس‌باکس وان

گروه آگهی

در این گروه شما آزادانه امکان آگهی کردن بازی‌های نو و دست دوم خود و همچنین مشاهده آگهی بازی‌های دیگران را خواهید داشت.هرگونه تبلیغ گروه یا کانال‌های دیگر در این گروه ممنوع است.

لینک گروه: گروه آگهی

گروه تلگرامی استیم :

این گروه در مورد گفتگو و چت در مورد بازی‌های استیم ، نحوه دریافت بازی‌های و رفع مشکلات برای نصب و بازی روی رایانه می‌باشد، هرگونه تبلیغ روی گروه ممنوع است.

لینک گروه تلگرام استیم : اینجا

کانال آوش‌استور و پارسیان‌پی( بخش فروش آنلاین گیفت کارت ):

در این کانال نرخ جدیدترین بازی‌های نو و دست دوم  و همچنین نرخ گیفت کارت کنسول‌های بازی و آخرین تخفیف‌ها و کد تخفیف اعلام خواهد شد.

لینک کانال : https://telegram.me/avashstore

تحفیف‌های ویژه فروشگاه‌ها پارسیان‌پی در کانال آوش‌استور اعلام می‌شود و کد تخفیف جهت خرید گیفت کارت‌ها فقط در کانال آوش اعلام می‌شود.

همچنین برای خرید گیفت کارت‌های پلی‌استیشن ، ایکس‌باکس ، استیم Steam , گوگل‌پلی و آیتونز به بخش فروش آنلاین گیفت کارت پارسیان‌پی مراجعه فرمایید. بلافاصله بعد از پرداخت ، کد گیفت کارت نمایش داده شده و اسکن کارت برای شما ارسال خواهد شد.