021 87158001

پلی‌استیشن ۵ – تمام شایعات در مورد تاریخ رونمایی کنسول جدید سونی!

پلی‌استیشن ۵

09 فوریه

پلی‌استیشن ۵ – تمام شایعات در مورد تاریخ رونمایی کنسول جدید سونی!

اخبار فروشگاه گیفت پارسیان‌پی - در هفته‌های گذشته شایعات بسیار زیادی در مورد پلی‌استیشن ۵ مطرح شده که مایکروسافت با رونمایی از کنسول بازی جدید ایکس‌باکس به اسم Xbox Series X  دست خودش رو در دنیای رقابتی کنسول‌های بازی رو کرد و حالا تمام چشم‌ها به حرکت بعدی کمپانی سونی دوخته شده که قراره بزودی [...]

اخبار فروشگاه گیفت پارسیان‌پی – در هفته‌های گذشته شایعات بسیار زیادی در مورد پلی‌استیشن ۵ مطرح شده که مایکروسافت با رونمایی از کنسول بازی جدید ایکس‌باکس به اسم Xbox Series X  دست خودش رو در دنیای رقابتی کنسول‌های بازی رو کرد و حالا تمام چشم‌ها به حرکت بعدی کمپانی سونی دوخته شده که قراره بزودی از کنسول جدید خودش به اسم پلی‌استیشن ۵ رونمایی کنه اگر اشتیاق خودش برای توسعه بازی‌ها حفظ کنه میتونه یک لیدر بدون رقیب در این زمینه بمونه.

بعضی از علاقه‌مندان به کنسول‌های بازی (شما بخونید خوره‌های بازی‌های کامپیوتری یا همون Video Games ها) تاریخ رونمایی از کنسول جدید پلی‌استیشن رو ۵ یا ۱۲ فوریه اعلام یا حدس زده بودند که با نزدیک شدن به تاریخ‌های یاد شده معرفی این کنسول جدید در این تاریخ‌ها کلا بعید بنظر میرسه!

اگرچه که بعضی از اخباری که خود سونی در مورد معرفی کنسول جدیدش منتشر کرده نشون میده معرفی این محصول در اواخر ماه فوریه جاری خواهد بود که برای این رویداد حدود ۱۵۰۰ نفر از اصحاب رسانه ، خوره‌های بازی ، تحلیلگران و کلی آدم دیگه خودشونو برای این رویداد آماده کردند.

شایعات بسیار زیادی هم حول و هوش مکان برگزاری این رویداد بوده که قراره سونی این رویداد رو  در نیویورک و در سالن بزرگ Sony Hall  برگزار خواهد کرد.

در حال حاضر فروشگاه مرکزی سونی در نیویورک در حال میزبانی رویداد بزرگی به اسم PlayStation Experience  است که فرصت خوبی خواهد بود برای جشن انتهای ماه .

سونی همچنان با نادیده گرفتن نمایشگاه E3 که به نمایشگاه رسانه و تجارت مشهور هست نشون داد که علاقه داره مراسم معرفی کنسول جدیدش رو بطور مستقل برای حدود ۱۵۰۰ نفر برگزار کنه.

در همین راستا یکی از مخاطبان PS5 Subreddit  یک تئاتر محل برگزاری رویداد رو پیدا کرده که بطور کامل رزرو شده ولیست رزرو هم برای یک مراسم خصوصی بطور کامل بسته شده با توجه به شایعات مطرح شده پیرامون زمان رویداد معرفی کنسول جدید پلی‌استیشن به نظر میاد محل و زمان مناسبی باشه برای برگزاری این رویداد در این محل.

البته که تمام این حدس و گمان‌ها و موش گربه بازی‌ها همه از طرف علاقه‌مندان به کنسول جدید بازی پلی‌استیشن هست و هیچ اظهار نظر رسمی از طرف شرکت سونی تا الان نشده.

 

(برای خرید ارزان‌ترین گیفت کارت‌های کنسول پلی‌‌استیشن (استور آمریکا، کانادا و سراسر اروپا به فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی مراجعه فرمایید.)