021 87158001

پروژه جدید اسکایپ به نام Kakuma برای کمک به دانش‌آموزان کنیایی

17 مارس

پروژه جدید اسکایپ به نام Kakuma برای کمک به دانش‌آموزان کنیایی

پروژه جدید اسکایپ به نام Kakuma برای کمک به دانش‌آموزان کنیایی اپلیکیشن اسکایپ متعلق به مایکروسافت یکی از قدرتمندترین ابزارها جهت گردآوردی و نزدیک‌تر کردن دیگر به یکدیگر است بدون توجه به اختلاف زمانی و مکانی‌شان. اسکایپ کمک میکند تا افراد، انجمن‌ها ،خانواده‌ها و دوستان با یکدیگر ارتباط بهتر و راحتی داشته باشند و اخیرا [...]

پروژه جدید اسکایپ به نام Kakuma برای کمک به دانش‌آموزان کنیایی

Kukum

اپلیکیشن اسکایپ متعلق به مایکروسافت یکی از قدرتمندترین ابزارها جهت گردآوردی و نزدیک‌تر کردن دیگر به یکدیگر است بدون توجه به اختلاف زمانی و مکانی‌شان.

اسکایپ کمک میکند تا افراد، انجمن‌ها ،خانواده‌ها و دوستان با یکدیگر ارتباط بهتر و راحتی داشته باشند و اخیرا اسکایپ فرصت‌های آموزشی را برای کودکان فراهم کرده است.

در پست وبلاگی Koen Timmers روی وبلاگ اسکایپ ، مایکروسافت درصدد نشان دادن قدرت اسکایپ است تا بتواند آموزگاران را از سراسر دنیا گردهم آورد تا به کودکان نیازمند کمک آموزشی کند.

در آوریل ۲۰۱۵ ، معلمان از سراسر دنیا یک کلاس آموزشی برای کودکان پناهنده کنیایی برگزار کردند.این مکان که Kakuma نامیده می‌شود بیش از ۱۷۹هزار پناهنده را در خود جای داده که ۵۵% آنان را کودکان تشکیل دادند که در این میان۳۰ مدرسه و هر مدرسه که دارای ۲۰ کلاس درس در همه جای این منطقه احداث شده است.

بعد از تجربه نتایج به دست آمده، Koen Timmers سعی در درست کردن راهی کرد که معلمان بتوانند به کودکان پناهنده تدریس کنند.

او پروژه‌ای با نام پروژه Kakuma ایجاد کرد که متشکل از جایی به نام یک انجمن بود که معملین قادر میشدند که کمک‌هایی برای آموزش این کودکان پناهجو جمع‌اوری کنند

او همچنین کمک به ایجاد کمپی با میزبانی کلاس اسکایپ نمود که از ۱۰ معلم در Kakuma تشکیل و در هر کلاس یک اسکایپ جهت آموزش نصب میشد. علاوه بر این ، برای گردآوردی و جذب معملمین از سراسر دنیا او یک بازی با نام Jump to Kakuma برای ویندوز ۸ ، ویندوز ۱۰ و iOS طراحی کرد که به کمک آن بودجه لازم برای تجهیزات مدرسه مثل لپ‌تاپ، دوربین و سیستم صوتی فراهم شود.

نتیجه برپایی این انجمن بسیار عالی ، باور نکردنی و سرگرم کننده بود و Koen Timmers در پست وبلاگی‌اش مبسوط به این قضیه اشاره کرد.

با توجه به نتیجه موفقیت آمیز این پروژه Kakuma و قدرت اسکایپ، همه کلاس‌ها ترکیب شدند و بصورت هفتگی به موضوعات ریاضی و علوم تقسیم شد.شرکت کنندگان در این پروژه معلمین را در سرتاسر دنیا برای دانش و آموختن کودکان پناهنده مدیریت و رهبری کردند.

با اینکه کودکان پناهجوی امکان خروج از کمپ را نداشتند ، این پروژه قدرت تکنولوژی و اهمیت دنیا برای آموزش کودکان را نشان داد.

منبع : winbeta