021 87158001

پرداخت یونی اسیست uni-assist

29 دسامبر

پرداخت یونی اسیست uni-assist

دانشجویان علاقمند به تحصیل در آلمان باید هزینه مربوط به بررسی مدارک را به موسسه یونی اسیست ( و یا به بعضی از دانشگاه‌ها بطور مستقل) پرداخت نمایند، پارسیان پی هزینه پرداخت یونی اسیست را با پایین‌ترین کارمزد بین تمامی سایت‌ها انجام می‌دهد.

پارسیان‌پی پرداخت این مبالغ را با کمترین کارمزد برای دانشجویان پرداخت می‌نماید.

لیست هزینه‌ها به شرح زیر می‌باشد : (قیمت ها مطابق نرخ روز ارز تغییر خواهند کرد، برای اطلاع دقیق از طریق ماشین حساب سایت مبلغ نهایی را محاسبه فرمایید.)

جهت پرداخت توجه به این نکات توجه فرمایید:

  • در ساعات اداری اروپا رسید پرداخت یونی اسیست و سایر پرداخت‌ها کمتر از ۲۰ دقیقه پس از واریز به متقاضی ارسال میشود.
  • در ساعات غیر اداری ،یک ایمیل حاوری رسید پرداخت یونی اسیست از بانک برای متقاضی کمتر از ۲۰ دقیقه پس از پرداخت ارسال میشود (جهت اطمینان از ارسال وجه) و رسید اصلی PDF در اولین روز کاری ارائه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید، وجهی که از طریق پارسیان پی ارسال می‌شود، ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به دست گیرنده خواهد رسید
  • مسئولیت ارائه اطلاعات اشتباه به عهده شخص ارسال کننده درخواست است.

نحوه محاسبه نرخ یورو، نرخ روز اسکناس یورو است، همچنین برای پرداخت سریع‌تر امکان ارسال پیام از طریق تلگرام نیز امکان پذیر است. برای ارسال از پیام از طریق تلگرام اینجا کلیک کنید. (در صورت ارسال پیام از طریق تلگرام می‌بایستی شماره ۰۹۳۶۶۳۷۱۱۸۸ را در گوشی خود ذخیره کنید تا شماره شما مشخص شود)

ارسال وجه، بدون واسطه توسط پارسیان‌پی ار کشور ایتالیا ارسال می‌شود.

روش ارسال سفارش :

برای پرداخت هزینه یونی‌اسیست کافی است که عضو سایت شده (کمتر از یک دقیقه) بعد از قسمت سفارش‌ها، سفارش خود را ارسال نموده و با استفاده از درگاه بانکی وجه را پرداخت نمایید.

پرداخت‌های یونی‌اسیست حتی در مبالغ کم (حتی ۱۵ یورو) نیز قابل انجام است .

برای دریافت آخرین نرخ انجام پرداخت از ماشین حساب صفحه اول سایت استفاده نمایید .

برای ارسال سفارش بعد از عضویت در سایت (در کمتر از یک دقیقه) سفارش خود را ارسال نمایید . همچنین برای دریافت آخرین نرخ انجام پرداخت از ماشین حساب صفحه اول سایت استفاده نمایید .