021 87158001

پرداخت هزینه دانشگاه گوتینگن Universität Göttingen

30 جولای

پرداخت هزینه دانشگاه گوتینگن Universität Göttingen

دانشگاه گئورگ آگوست یا دانشگاه گوتینگن (Georg-August-Universität Göttingen) که در سال ۱۷۳۷ در شهر گوتینگن آلمان بنانهاده شد که تا کنون ۴۴ نفر از اساتید این دانشگاه موفق به دریافت  جایزه نوبل در رشته‌های مختلف شده‌اند .

دانشگاه گوتینگن، در زمینه  علوم انسانی، علوم پایه و پزشکی و شاخه‌های آن یکی از ده دانشگاه برتر آلمان است که در شهرت و اعتباری جهانی دارد.

این دانشگاه در سال ۲۰۰۷ به عنوان دانشگاه برتر آلمان انتخاب شد و توانسته دانشجویان خارجی بسیاری(در حدود ۱۲ درصد) را جذب کند که در کنار دانشجویان آلمانی در ۸۰ رشته دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند . تنوع در رشته‌های علوم انسانی‌ و امکانات ویژه پژوهشی در رشته‌های علوم طبیعی همچنین این پذیرای ۲۴ هزار دانشجو در سال ۲۰۰۸ بوده است.

همچنین رشته ایران‌شناسی که از سال ۱۹۰۳ میلادی در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه گوتینگن تدریس می‌شود، از ترم زمستانی سال ۲۰۰۶ در مقطع کارشناسی نیز ارائه می‌شود.

دانشگاه گوتینگن در سطح بین‌الملل نیز با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در کشورهای مختلف و از جمله ایران همکاری‌های علمی گسترده‌ای دارد.

از جمله همکاری‌های علمی میان دانشگاه گوتینگن با مراکز علمی در ایران، می‌توان به همکاری دانشکده علوم جنگل‌داری این دانشگاه با دانشگاه مازندران، مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران اشاره کرد. علاوه بر این سه همکاری، دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گوتینگن نیز با مؤسسه تحقیقات خاک و آب در ایران به تبادلات علمی مشغول است.

نحوه پرداخت هزینه دانشگاه گوتینگن Universität Göttingen

برای پرداخت هزینه دانشگاه گوتینگن Universität Göttingen می‌بایستی عضو سایت شده، سپس از قسمت سفارش‌ها با استفاده ماشین‌حساب سفارش خود را ارسال فرمایید. بعد از تایید شدن فاکتور پرداخت، امکان پرداخت با تمای کارت‌های بانکی عضو شتاب خواهد بود و رسید در ساعات اداری کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از پرداخت ریالی برای متقاضی ارسال خواهد شد .

حتما در هنگام ارسال سفارش مشخصات خود را جایگزین رفرنس زیر نمایید تا در هنگام پرداخت ، رفرنس پرداخت روی حواله بانکی قرار بگیرد.

رفرنس حواله :

Verwendungszweck: ISOBEW- [Registriernummer][Nachname][Vorname][Geburtsdatum]i

دقت فرمایید اطلاعات خود را جایگزین و بقیه موارد را بدون دستخوردگی ارسال فرمایید.