021 87158001

پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان

19 مه

پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان

دانشگاه پلی‌تکنیک میلان یکی از دانشگاه‌های پر طرف میان دانشجویان ایرانی جهت ادامه تحصیل می‌باشد از این رو پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان برای دانشجویان متقاضی تحصیل در این دانشگاه یکی از مشکلات پیش رو است.

در ادامه بروز شدن روش‌های پرداخت در ایتالیا، کارگزار پرداخت سایت پارسیان‌پی بطور مستقیم و کمتر از ۵ دقیقه و بدون نیاز به گرفتن نام کاربری و رمز عبور دانشجو هزینه ثبت‌نام و بررسی مدارک قادر به پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان است.

جهت پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان ، پرداخت آنلاین PagoPA را انتخاب نمونده، سپس گزینه senza Registrarti را انتخاب نمایید. در این مرحله ایمیل خود را وارد نمایید. در صفحه بعدی other payment method را انتخاب نمایید. و در صفحه بعدی متود پرداخت Satispay را انتخاب نمایید.

برای پرداخت کافی است که شماره کارگزار پرداخت پارسیان‌پی را وارد نمایید تا تایید پرداخت از طرف کارگزار انجام شود. تمام مراحل بدون دریافت نام کاربری و رمز عبور از طرف کارگزار می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید یا بعد از عضویت در سایت تیکت ارسال نمایید.

انتخاب درگاه Satispay :

پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان

 

پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان

انتخاب گزینه Pay without registering :

در این مرحله شماره کارگزار توسط پارسیان‌پی در اختیار متقاضی محترم جهت پرداخت هزینه دانشگاه پلی‌تکنیک میلان قرار خواهد گرفت ، کافی است شماره را وارد نموده و دکمه Send payment request را بزنید و تایید از طرف کارگزار بطور مستقیم از ایتالیا انجام خواهد شد. بدین ترتیب شما نیازی به دادن مشخصات نام کاربری و رمز عبور حساب خود نخواهید داشت. پرداخت از این طریق بلافاصله از طرف دانشگاه تایید خواهد شد و متقاضی بلافاصله ایمیل تایید پرداخت را دربافت خواهد کرد.

برای پرداخت هزینه مالیات دانشگاه‌های دیگر MAV و پرداخت از طریق بانکی لطفا بعد از عضویت در سایت مشخصات کامل پرداخت را برای پارسیان‌پی ارسال بفرمایید. تا کم هزینه‌ترین روش پرداخت در اختیار متقاضی قرار گیرد.