021 87158001

پرداخت هزینه دامنه Namecheap

27 دسامبر

پرداخت هزینه دامنه Namecheap

پس از اعمال تحریم‌های شدیدی که بر علیه کشورمان ایران اعمال شده است، شرکت‌های خدمات اینترنتی سختگیری‌های بیشتری راعلیه شهروندان ایرانی اعمال کردند که یکی از این سخت‌گیری‌ها مربوط به پرداخت هزینه دامنه Namecheap می‌باشد.

سایت Namecheap یکی از معروف‌ترین و قوی‌ترین سایت در زمینه ثبت دامنه، هاستینگ و خدمات مربوط بر بستر وب می‌باشد و این سایت مدعی است که بیش از ۱۰ میلیون دامنه را اداره میکند.

پرداخت و شارژ اکانت در سایت Namecheap سخت‌گیری و قوانین خاص خود را دارا می‌باشد ، از این جمله که پرداخت به هیچ عنوان نباید از طریق پی‌پال و سرور مجازی انجام شود.

پارسیان‌پی، ارائه دهنده خدمات پرداخت با استفاده از روش‌های پرداخت بدون استفاده از سرور مجازی پرداخت مربوط به سایت Namecheap را با استفاده از روش‌های رایج در سریع‌ترین زمان ممکن برای کاربران انجام می‌دهد.

پرداخت هزینه دامنه Namecheap

پرداخت هزینه دامنه Namecheap

کاربران بعد از شارژ حساب کاربری خود در سایت Namecheap علاوه بر ثبت دامنه می‌توانند از خدمات این سایت در زمینه‌های زیر استفاده کنند:

  • هاستینگ

-هاست اشتراکی و یا هاست اختصاصی

-هاست لینوکس، هاست ویندوز

-هاست ایمیل شخصی

-هاست سرور مجازی

  • خرید اشتراک SSL

-خرید اشتراک SSL از سالی ۶ دلار به بالا

-خرید اشتراک SSL شرکتی از سالی ۱۲۰ دلار به بالا

-خرید اشتراک SSL EV شرکتی (با نوار اختصاصی سبز)

  • سرور مجازی

برای اطلاعات بیشتر از خدمات دیگر سایت اینجا کلیک کنید.

روش‌های پرداخت در این سایت عبارتند از:

  • پی‌پال

-پارسیان‌پی با استفاده از سورس کارت بانکی و بدون استفاده از سرور مجازی پرداخت هزینه دامنه Namecheap را انجام می‌دهد.

  • بیت‌کوین

-یکی از روش‌های راحت‌تر و اما کمی گران‌تر نسبت به پی‌پال، روش پرداخت با Bitcoin می‌باشد که در صورت درخواست مشتری محترم از این روش برای پرداخت استفاده خواهد شد.

  • کارت اعتباری ویزا/مسترکارت

-این روش البته روش مناسبی برای کاربران نیست چون پس از پرداخت می‌بایستی اطلاعات هویتی برای وبسایت Namecheap ارسال شود که در صورت عدم ارسال وجه پرداختی از سوی Namecheap مسدود و عودت داده می‌شود.

برای سفارش شارژ حساب کاربری و پرداخت هزینه دامنه Namecheap کافی است در سایت ثبت‌نام کرده و سفارش خود را ارسال کنید و با برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه پرداخت تیکت ارسال نمایید.