021 87158001

پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES

پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES

21 آگوست

پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES

موسسه World Education Services که به اختصار WES نامیده می‌شود یک موسسه غیرانتقاعی که وظیفه اعتبار سنجی مدارک تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی و مهاجرین را که قصد تحصیل در آمریکا و کانادا را دارند برعهده دارد و باید برای اینکار پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES را انجام داد.

این سازمان غیر انتقاعی در سال ۱۹۷۴ تاسیس و مقر آن در نیویورک و تورنتو کاناداست که سالانه بیش از ۲۰۰هزار مدرک را در آمریکای شمالی بررسی و ارزیابی میکند.

برای شروع، ابتدا می‌بایستی یک حساب کاربری در سایت ایجاد نمایید . بعد از ورود به حساب کاربری دو بخش مجزا برای متقاضیان ادامه تحصیل برای کانادا و آمریکا قرار دارد که با توجه به شرایط خود باید یکی از این دو کشور را انتخاب نمایید. برای سهولت در کار پرداخت فقط پرداخت آنلاین که با ویزا‌/مسترکارت را انتخاب فرمایید، که در اینصورت پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES از طریق کارت اعتباری بین المللی ویزا یا مسترکارت امکان پذیر می باشد. مشاهده نرخ پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES

بعد از پرداخت یک عدد ۷ رقمی به عنوان شماره ارجاع یا reference number خواهید داشت که می‌بایستی برای موسسه WES ارسال نمایید.

همچنین توجه کنید که هیچ‌گاه اصل مدارک را برای WES ارسال نکنید،زیرا این موسسه بعد از ارزیابی مدارک را مسترد نخواهد کرد .

گزارش report ارزیابی شما بعد از دریافت مدارک توسط موسسه WES و ارزیابی Assessment آماده شده می‌شود. تک به تک واحد دروسی که گذرانده‌ای از فرمت ۲۰ نمره‌ای به فرمت ۴ نمره که در آمریکای شمالی سیستم درجه بندی GPA اطلاق می‌شود تبدیل خواهد شد و برای موسسه و یا دانشگاه مورد نظر ارسال می‌شود .

ضمنا بعد از ارزیابی مدارک شما توسط WES اطلاعات شما ذخیره خواهد شد و اگر نیاز به ارسال مدارک به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی دیگری داشتید فقط کافی است پس از ورود به سایت http://wes.org و انتخاب گزینه order duplicate reports درخواست به صورت آنلاین سابمیت می گردد.

برای پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES فقط کافی است در سایت پارسیان‌پی عضو شوید (کمتر از ۱ دقیقه) و از طریق محیط کاربری ، سفارش خود را ارسال نمایید.