021 87158001

پرداخت هزینه آزمون GRE

پرداخت هزینه آزمون GRE

03 نوامبر

پرداخت هزینه آزمون GRE

پرداخت هزینه آزمون GRE از طریق کارت اعتباری مسترکارت و ویزا کارت، پی‌پال و چک (داخل آمریکا) انجام می‌پذیرد. داوطلبان می‌بایست بعد از اینجا حساب کاربری در سایت ets نسبت به ثبت نام و انتخاب محل آزمون خود اقدام نمایند. تا آبان ماه سال ۹۲ آزمون GRE General از طریق سازمان سنجش بصورت کاغذی انجام […]

پرداخت هزینه آزمون GREپرداخت هزینه آزمون GRE از طریق کارت اعتباری مسترکارت و ویزا کارت، پی‌پال و چک (داخل آمریکا) انجام می‌پذیرد.

داوطلبان می‌بایست بعد از اینجا حساب کاربری در سایت ets نسبت به ثبت نام و انتخاب محل آزمون خود اقدام نمایند.

تا آبان ماه سال ۹۲ آزمون GRE General از طریق سازمان سنجش بصورت کاغذی انجام می‌گرفت که بعد از این تاریخ بصورت این آزمون بصورت کامپیوتری Computer base  نیز انجام میگیرد. هم اکنون در ایران این آزمون به هر دو شکل Paper base  و Computer Base برگزار می‌شود.

ثبت نام قطعی داوطلب در این آزمون زمانی قطعی خواهد شد که هزینه آن پرداخت و ایمیل تایید آن برای داوطلب ارسال شود.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون بصورت پرداخت آنلاین ۲۰۵ دلار آمریکاست .

این آزمون به طور دوره‌ای سه بار در طول سال برگزار می‌شود .

نحوه پرداخت هزینه آزمون GRE

پارسیان‌پی ، پرداخت این آزمون را با استفاده از کارت‌های بین‌المللی اعتباری صادر شده از بانک ( و نه شرکت) پرداخت می‌نماید.

برای پرداخت و استفاده از خدمات پارسیان‌پی در هر ساعت از شبانه روز ، ابتدا عضو سایت شده و از قسمت پشتیبانی اقدام به ارسال تیکت فرمایید. توصیه پارسیان‌پی به متقاضیان پرداخت آزمون این است که برای پرداخت با پشتیبانی زنده سایت تماس گرفته و هنگام پرداخت (که معمولا بین ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان خواهد برد) بصورت آنلاین حضور داشته باشند که اگر نیاز به اضافه کردن اطلاعات اضافه بود، بلافاصله تغییرات اعلام شود.

پشتیبانی زنده سایت در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگو است. پرداخت هزینه آزمون GRE هیچگونه کارمزدی ندارد و بر پایه نرخ روز دلار است و پرداخت وجه ریالی شما از طریق درگاه بانکی (ملت و پاسارگاد ) انجام خواهد شد. به دلیل مسایل قانونی از قرار دادن نرخ ارز بر روی سایت معذوریم.

برای پرداخت سریع علاوه بر پشتیبانی زنده ، با تلگرام نیز می‌توانید تماس بگیرید. اینجا