021 87158001

پرداخت اپل Apple Pay در روسیه فعال شد

08 اکتبر

پرداخت اپل Apple Pay در روسیه فعال شد

کمپانی اپل روز سه شنبه ۴ اکتبر در اطلاعیه‌ای پرداخت اپل Apple Pay که پرداخت بدون اتصال یا Contactless است را در جهت گسترش این سرویس در دنیا را رسما در روسیه راه اندازی کرد. مشتریان بانک روسی Sberbank روسیه که دارای مسترکارت هستند جزو اولین مشتریان این سرویس جدید پرداخت اپل Apple pay خواهند […]

کمپانی اپل روز سه شنبه ۴ اکتبر در اطلاعیه‌ای پرداخت اپل Apple Pay که پرداخت بدون اتصال یا Contactless است را در جهت گسترش این سرویس در دنیا را رسما در روسیه راه اندازی کرد.

مشتریان بانک روسی Sberbank روسیه که دارای مسترکارت هستند جزو اولین مشتریان این سرویس جدید پرداخت اپل Apple pay خواهند بود.

%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%be%d9%84-apple-pay

نشان پرداخت اپل Apple Pay روی کیوسک بانک ولزفارگو آمریکا

کاربرانی روسی که اطلاعات مسترکارت خود را به سیستم پرداخت اپل Apple Pay وارد کنند امکان استفاده از پرداخت اپل Apple Pay را در فروشگاه‌ها و خرید‌های انلاین خواهند داشت.

پرداخت اپل Apple Pay روی گوشی‌های iPhone SE  و iPhone 6 به بعد و همچنین ساعت اپل قابل استفاده است.

بنابر اعلام کمپانی اپل نخستین فروشگاه‌هایی که پرداخت اپل Apple Pay را در روسیه پذیرش خواهند کرد، شامل جایگاه‌های سوخت BP ، مدیا مارکت Media Market  و سوپرمارکت های زنجیره‌ای Atak خواهند بود و سپس و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگر کینگ نیز به پذیرندگان این سیستم پرداختی اضافه خواهند شد.

کمپانی اپل نسبت به ۴ ماهه اول سال ۲۰۱۶  محصولات خود را در بازار روسیه ۱۰.۴ درصد افزایش داده که در مقایسه، سامسونگ ۲۰.۶ درصد و لنوو۶.۷ درصد حضور خود را در بازارهای روسیه افزایش دادند.

روسیه دهمین کشوری است که خدمات پرداخت اپلی Apple Pay را بهمراه آمریکا،انگلیس بهمراه کشورهای دیگر در آن راه اندازی شده است.

خدمات پرداخت اپلی Apple Pay پتانسیل آن را خواهد داشت که تیم کوک مدیر ارشد اپل مدعی شود این سیستم پرداخت در ایالات متحده جایگاه سوم بین چهار شرکت پرداخت بدون اتصال Contactless را بگیرد.

اَپِل پِی (به انگلیسی: Apple Pay) یا سامانه پرداخت اپل یکی از روش‌های نوین پرداخت پول همچون پرداخت همراه و یا کیف پول دیجیتالی است که شرکت اپل آن را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد. برای بهره‌گیری از این سامانه، کاربر می‌بایست نخست تنها برای یک بار اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد آیفون (آیفون ۵ به بالا) نماید، (از طریق اسکن کارت اعتباری یه با به صورت دستی) و پس از آن هر بار که کالا یا خدماتی را خریداری می‌کند، می‌تواند با نزدیک کردن آی دیوایس خود به پایانه مجهز به فناوری اِن اِف سی، هزینه را پرداخت نماید.


منبع:  http://www.cnbc.com