021 87158001

ویژگی‌های پنهان بروزرسانی ۳.۵ پلی استیشن

08 آوریل

ویژگی‌های پنهان بروزرسانی ۳.۵ پلی استیشن

ویژگی‌های پنهان بروزرسانی نسخه ۳.۵ پلی استیشن ویژگی‌های پنهان بروزرسانی نسخه ۳.۵ پلی استیشن - اوایل هفته جاری آخرین بروزرسانی پلی استیشن ۴ ،نسخه ۳.۵منتشر شد که قابلیت‌های جدید و جالبی مثل ریموت پلی با ویندوز و مک رو بهمراه داشت، اما به نظر می‌رسه که این‌ها همه قابلیت‌های جدید نسخه ۳.۵ نباشه و چند [...]

ویژگی‌های پنهان بروزرسانی نسخه ۳.۵ پلی استیشن

قابلیت‌های پنهان بروزرسانی نسخه ۳.۵

ویژگی‌های پنهان بروزرسانی نسخه ۳.۵ پلی استیشن – اوایل هفته جاری آخرین بروزرسانی پلی استیشن ۴ ،نسخه ۳.۵منتشر شد که قابلیت‌های جدید و جالبی مثل ریموت پلی با ویندوز و مک رو بهمراه داشت، اما به نظر می‌رسه که این‌ها همه قابلیت‌های جدید نسخه ۳.۵ نباشه و چند قابلیت جدید که به اون‌ها اشاره نشده هم در این بروزرسانی است.

مدت بسیاری از عرضه این بروزرسانی نگذشته بود که کاربران اطلاع دادند که قابلیت‌های دیگری هم در این بروزرسانی وجود دارد که شرکت سونی به آنها اشاره‌ای نکرده است. در نهایت طرفداران این کنسول بازی همه این قابلیت‌ها رو بطور غیر رسمی در سایت Reddit گردآوردی کردند. در ادامه قصد داریم به معرفی ویژگی‌های پنهان بروزرسانی نسخه ۳.۵ پلی استیشن بپردازیم.

پخش موزیک

یکی از این ویژگی‌های پنهان بروزرسانی نسخه ۳.۵ پلی استیشن، که ممکن است طرفداران موزیک را به وجد بیاره، این هست که قابلیت پخش موزیک هنگان بازی از روی فلش دیسک‌های USB پیش‌تر حذف شده بود، هم اکنون با بروزرسانی نسخه ۳.۵ دوباره به قابلیت‌های کنسول پلی استیشن ۳.۵ برگشته است و شما می‌تونید هنگام بازی به موزیک مورد علاقه‌اتون از روی فلش‌دیسک‌های USB گوش بدید.

پشتیبانی از هارد‌های با ظرفیت بالاتر

یکی از عمده‌ترین قابلیت‌ها بعد از بروزرسانی کنسول پلی استیشن که میتونه کاربرانی رو علاقه زیادی به جمع‌آوری بازی و محتوا روی کنسول پلی استیشن دارند رو خیلی خوشحال‌تر کنه، اضافه شدن پشتیبانی کنسول پلی استیشن از هارد‌های تا ظرفیت ۴ترابایت است. البته جایگزین کرد هارد دقیقا از طرف سونی پیشنهاد نشده اما در حال حاضر تنها گزینه برای استفاده از هارد بالاتر از یک ترابایت استفاده از هارد‌های داخلی یا Internal است.

البته چندین قابلیت ریز و کوچیک هم اضافه شده که میشه به خاموش کردن اعلان اسکرین‌شات گرفتن  و محدود کردن بازیکن‌ها در یک بازی در هرجایی از ۲نفر تا ۸ نفر اشاره کرد.قسمت Life در پلی استیشن هم چندین بروز رسانی داشته، مثل اضافه شدن قابلیت جستجو در لیست بازی‌ها و قابلیت گذاشتن حداکثر تا ۳ بازی در ابتدای لیست .

و همینطور که قبلا در ابتدای هفته گزارش شده، ریموت پلی ( بازی از راه دور) با کامپیوتر (ویندوز و مک) یکی از پرسر و صدا ترین بروزرسانی‌های نسخه ۵.۳ شرکت سونی برای پلی استیشن ۴ بود ، البته چندتا قابلیت دیگه هم مثل ایجاد برنامه‌ریزی و قرار برای بازی، نشون دادن بازیکن بطور آفلاین و پخش زنده تصویر بازی روی شبکه Dailymotion هم جز بروز رسانی های مهم نسخه ۳.۵ شرکت سونی برای پلی استیشن ۴ بود.

استقاده از مطالب وبلاگ پارسیان پی با ذکر منبع مجاز است.

پیوستن به گروه چت پارسیان‌پی (آوش استور) :  اینجا

خرید آنلاین گیفت کارت و تحویل آنی : اینجا