021 87158001

معرفی سه جایگزین مطمئن بجای پی‌پال

17 مارس

معرفی سه جایگزین مطمئن بجای پی‌پال

معرفی سه جایگزین مطمئن بجای پی‌پال

office-620822_1280-300x300اکثر کاربران اینترنتی “پی‌پال” را می‌شناسند.یکی از محبوب‌ترین سرویس پرداخت آنلاین که بوسیله فری‌لنسرها،خریداران آنلاین و کسب و کارهای مشابه آنلاین استفاده می‌شود. همچنین پی‌پال بطور گسترده برای ارسال و دریافت پول برای هرکسی در دنیای اینترنت نیز کاربرد دارد. با توجه به محافظت پی‌پال از کاربرانش و همچنین امنیت این شبکه گستره ، پی‌پال همیشه سرویس ایده‌آلی برای کاسبان و افراد حرفه‌ای که پول خود را به سرعت نیاز دارند ، نیست.

اکثر قوانین و آیین‌نامه‌هایی که پی‌پال برای کاربرانش طراحی و اجرا کرده، متناسب برای خریداران است که در بازه زمانی ۴۵ روزه به آسانی امکان درخواست برگشت تمامی یا قسمتی از وجه ارسالی و یا هزینه شده‌شان را دارند. اگرچه سیاست های جدید پی‌پال دسترسی به پول را برای فروشندگان تازه کار و یا فری‌لنسرها محدودتر و سخت‌تر کرده است.

بنابر قوانین پی‌پال ،تا زمان تایید (Verify ) شدن ،بعد از درخواست نقد شدن پول، پی‌پال پول را تا ۲۱ نگه می‌دارد ، یعنی شما بعد از درخواست پول باید حدود ۳ هفته منتظر باشید تا پول خود را دریافت کنید.و همچنین ۳ دلیل دیگر نیز برای تاخیر در دریافت پول توسط پی‌پال نیز وجود دارد.

همچنین اکانت‌های تجاری (Business ) برای هر تراکنش، باید مقداری از وجه را نیز برای کارمزد تراکنش بپردازند. این هزینه شامل پردازش تراکنس و یک مبلغ ثابت است (بسته به کشوری که در آن مشغول به فعالیت هستید نیز دارد.) که این هزینه‌ها برای افراد فری‌لنسر و فروشنده‌های آنلاین صرف زیادی ندارد.

در ادامه سعی داریم تا معرفی سه جایگزین مطمئن بجای پی‌پال و بصرفه برای تجارت آنلاین معرفی کنیم.

BitGold

New-Picture-2 (1)

تا به حال به سرمایه‌گذاری روی یک فلز گران‌بها فکر کردید؟ سرویس BitGold این امکان رو برای شما فراهم کرده که یه سیستم پرداخت رو برپا کنید و در عین حال بتونید با پول دریافتی طلا هم داشته باشید.

باز کردن حساب کاربری و خرید طلا از طریق BitGold به شما این اجازه رو میده که بصورت بین‌المللی با استفاده از کارت پیش پرداخت BitGold تجارت کنید. با این حال، شما میتوانید از طریق BitGold شروع به ارسال و دریافت طلا با دیگران کاربران سیستم BitGold نمایید.

اگر شما ذره‌ای نگرانی از بابت امنیت سرمایه‌گذاری خودتون دارید باید این رو بدونید که بطور کامل در مقابل دزدی و زیان‌های وارده بیمه شده است.

همچنین شما می‌تونید طلایی که از این سیستم بدست آوردید رو بطور فیزیکی نیز از ۱۰ گرم یا یک کیلو دریافت کنید .

پرداخت‌ها از طریق سیستم BitGold کاملا مجانی و بدون کارمزد بوده اما خرید و بازخرید شمش طلا و پردازش پرداخت با کارت اعتباری یک درصد کارمزد خواهد داشت.

Google Wallet

New-Picture-1

سرویس Google Wallet نیز در چند سال گذشته، یکی از شرکت‌های سرویس بوده که با افزایش تقاضا در این زمینه مواجه بوده است.

بسیاری از فروشگاه‌های محلی و آنلاین بخصوص در آمریکا از سرویس پرداخت گوگل استفاده میکنند. این سرویس با استفاده روزافزون کاربران از سرویس Gmail گسترش یافته است..

استفاده از سرویس Google Wallet بسیار ساده‌تر از باز کردن و تایید کردن یک حساب کاربری در پی‌پال است.برای استفاده از سرویس Google Wallet شما می‌بایستی یک یک حساب کاربری در Gmail (منظور نویسنده در گوگل است) ایجاد کرده و حساب Google Waller را به بانک یا کارت اعتباری‌تان متصل کتید.

زمانیاتصال سرویس Google Wallet با سرویس Gmail برقرار شد، شما امکان ارسال پول به هرکسی را به سادگی ارسال یک ایمیل خواهید داشت.. تمام کاری که باید انجام دهید این است که روی ارسال ایمیل کلیک کرده، روی علامت $ کلیک کنید و مقدار وجه ارسالی را وارد کرده و ایمیل را ارسال کنید. حتی گیرنده وجه نیز ، نیاز به داشتن اکانت گوگل یا Google Wallet ندارد که این امر ارسال و دریافت پول را برای فروشندگان و فری‌لنسرها بسیار راحت تر کرده است. تراکنش‌های گوگل نیز دارای کارمزد بوده که به راحتی بیش از حد استفاده‌اش نسبت به پی‌پال ارزش دارد مخصوصا با توجه به این موضوع که تمامی وجوه منتقل شده تحت بیمه  FDIC-insured خواهند بود که این امر امنیت کاربران را بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

Payoneer

New-Picture

Payoneer نیز یکی دیگر از گزینه‌های محبوب ارسال و دریافت بین‌المللی آنلاین است. این روش قالبا توسط فری‌لنسرها و کسانی که کسب و کار کوچک آنلاین که نیاز به دسترسی سریع پول خود دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مزایای بزرگ سیستم Payoneer این است که احازه نقد کردن سریع پول ارسال شده را به کاربر می‌دهد. در صورتی که همین فرآیند پردازش نقد کردن پول در پی‌پال سه تا پنج روز بطول می‌انجامد. به عبارت دیگر، سیستم Payoneer حداکثر ۲۴ ساعت و در موارد در چند دقیقه وجه کاربر را بصورت نقد در اختیارش قرار می‌دهد.

باز کردن حساب در Payoneer رایگان است. شما فقط برای MasterCard پیش‌پرداخته که Payoneer برای شما ارسال میکند باید مبلغی بپردازید. سپس شما با استفاده از حساب بانکی و یا کارت اعتیاری خود امکان واریز وجه به حساب Payoneer خود را خواهید داشت.

استفاده از Payoneer برای وبسایت‌های فری‌لنسر مثل Upwork و Elance بسیار بصرفه است. برای بسیاری از وبسایت‌ها یا مشاغل مشابه دریافت وجه از طریق Payoneer هیچ هزینه جانبی نخواهد داشت.

 

جمع‌بندی

مهم نیست که شما خریدار هستید و یا فروشنده، این همیشه بسیار ایده خوبی هست که شما گزینه‌های بسیاری برای داد و ستد آنلاین داشته باشد.

در حالی که پی‌پال روش بسیار مرسومی برای پرداخت‌های آنلاین محسوب میشود، در صورت امکان از روش‌های جایگزین موجب خواهد شد که شما با پرداخت کارمزد کمتر از تراکنش‌های آنلاین خود بیشتر استفاده را ببرید.

به هرصورت شما با درنظر داشتن شرایط و نوع استفاده از تراکنش‌های انلاین خود و همچنین روش‌های جایگزین پی‌پال ،بهترین روش برای استفاده تجاری آنلاین را انتخاب کنید.

در این نوشته سعی شد تا معرفی سه جایگزین مطمئن بجای پی‌پال معرفی شود تا شما در زمینه پرداخت و دریافت اینترنتی آگاهی بیشتری کسب نمایید.

 

منبع : business2community

  • استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع ، بلامانع است.