021 87158001

مشکل در پرداخت بیمه Swisscare

08 مه

مشکل در پرداخت بیمه Swisscare

مشکل در پرداخت بیمه Swisscare در روز‌های اخیر، تعدادی از متقاضیان ادامه تحصیل در کشور فنلاند با مشکل در پرداخت بیمه Swisscare مواجه شدند. برخی از دانشجویانی هم که با پارسیان‌پی تماس گرفتند مدعی شدند که حتی پرداخت آنان از طریق بعضی از شرکت‌های معروف که در امر پرداخت دانشجویی فعالیت دارند، نیز برگشت خورده [...]

مشکل در پرداخت بیمه Swisscare

swisscare-webدر روز‌های اخیر، تعدادی از متقاضیان ادامه تحصیل در کشور فنلاند با مشکل در پرداخت بیمه Swisscare مواجه شدند. برخی از دانشجویانی هم که با پارسیان‌پی تماس گرفتند مدعی شدند که حتی پرداخت آنان از طریق بعضی از شرکت‌های معروف که در امر پرداخت دانشجویی فعالیت دارند، نیز برگشت خورده است.پرداختی که اغلب از طریق پرداخت با ویزا کارت و یا پرداخت با مسترکارت در سایت بیمه Swisscare بوده است.

با بررسی بیشتر و تماس با شرکت بیمه Swisscare مشخص شد سیاست درگاه پرداخت این شرکت به این صورت است که هر شخصی می‌بایست اپلیکیشن بیمه خود را با یک کارت بانکی پرداخت نماید و از آنجایی  که شرکت‌های پرداختی،کار پرداخت همه دانشجویان را از طریق یک کارت انجام می‌دادند، درگاه پرداختی که با شرکت بیمه Swisscare همکاری دارد، بعد از پرداخت، کارت شرکت پرداخت کننده را متقلب تشخیص داده و از پرداخت هزینه بیمه از طریق پرداخت با ویزا کارت و پرداخت با مسترکارت جلوگیری می‌کند.

روش پرداخت دیگری در وبسایت بیمه Swisscare نیز وجود دارد که ارسال پول از طریق Wire transfer است. بدین ترتیب ، پارسیان‌پی در صورتی که متقاضی نیاز به پرداخت اورژانس و فوری نداشته باشد امکان پرداخت از طریق Wire transfer را برای متقاضیان محترم را داشته و پرداخت بیمه را از طریق ارسال پول به شیوه Wire transfer انجام میدهد و دقیقا عین مبلغ بیمه به حساب شرکت بیمه Swisscare واریز خواهد شد . تنها تفاوتی که این روش Wire transfer با روش کارت دارد، فوری نبودن پرداخت است، و ۴۸ ساعت کاری زمان ارسال پول خواهد بود. لذا آن دست از متقاضیانی که امکان پرداخت با کارت را ندارند، می‌توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی از خدمات سایت پارسیان‌پی استفاده نمایند.

توجه داشته باشید، پرداخت هزینه Swisscare در پارسیان‌پی هیچ گونه کارمزدی ندارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.