021 87158001

گسترش خدمات اپل پی Apple Pay به وب

14 ژوئن

گسترش خدمات اپل پی Apple Pay به وب

اپل پی Apple Pay و رقابتش با پی‌پال جدی‌تر شد کمپانی در حال گسترش خدمات پرداخت خود با نام اپل پی Apple Pay  بر روی وب و تثبیت جایگاه خود و به دست آوردن قسمتی از تراکنش‌ها برای خرید‌های انلاین است. خبر گسترش خدمات تحت وب اپل پی Apple Pay در همین ماه ( ژوئن [...]

اپل پی Apple Pay و رقابتش با پی‌پال جدی‌تر شد

کمپانی در حال گسترش خدمات پرداخت خود با نام اپل پی Apple Pay  بر روی وب و تثبیت جایگاه خود و به دست آوردن قسمتی از تراکنش‌ها برای خرید‌های انلاین است.

خبر گسترش خدمات تحت وب اپل پی Apple Pay در همین ماه ( ژوئن ۲۰۱۶) در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل روز دوشنبه ۱۶ ژوئن رسانه‌ای شد.

این حرکت اخیر اپل پی Apple Pay ، رقابتش با کمپانی پی‌پال را بسیار نزدیک‌تر کرده که کمپانی اپل سرویسی مطمئن و امن‌تری را فراهم کرده که امکان خرید آنلاین را برای کاربران بدون وارد اطلاعات کارت اعتباری میسر می‌سازد. سهام پی‌پال بعد از اعلام این خبر افت کمی داشته است.

اپل پی Apple Payجان داوسون ،محقق و تحلیل‌گر مسایل پرداخت در این‌باره می‌افزاید: این توسعه قدم بسیار بزرگی و تاریخی برای اپل است و اضافه می‌کند و شیوه پرداخت تحت وب در حال حاضر وب و کاربران را در اختیار خود دارد.

با این امکان جدید اپل پی، کاربران اپل قادر خواهند بود با تنها یک کلیک بر روی پرداخت با اپل پی بر روی وبسایتی که در حال خرید هستند، پرداخت خود را انجام دهند و در انتها برای تایید نهایی، با استفاده از اپل‌تاچ خرید خود را تایید کنند.

در پایان باید متذکر شد، قابلیت اپل‌پی بر روی وب تنها بر روی مرورگر سافاری Safari قابل استفاده خواهد بود و تایید خرید نیز صرفا با دستگاه‌هایی که اپل‌پی بر روی آنها فعال است (مثل آیفون ۶ ، ایفون ۶ اس و اپل واچ) انجام می‌شود.