021 87158001

راهنمای پرداخت هزینه بیمه swisscare

04 ژوئن

راهنمای پرداخت هزینه بیمه swisscare

پرداخت هزینه بیمه swisscare

یکی از مواردی که هر دانشجو یا متقاضی دریافت ویزا می‌بایستی همراه مدارک خود به سفارت ارائه کند،پرداخت هزینه بیمه swisscare مسافرتی است، زمانی این موضوع بسیار مهم‌تر خواهد بود که سفارت‌خانه مورد نظر فقط بیمه خارجی و نه ایرانی را جز شرایط صدور ویزا لحاظ کند.

در این پست قصد داریم تا راهنمای پرداخت هزینه بیمه swisscare را برای شرح دهیم. برای خرید و پرداخت هزینه بیمه swisscare ، در حاضر فقط امکان پرداخت با مسترکارت ، ویزا کارت و یا پرداخت از طریق انتقال وجه بانکی است.

طبق سیاست تعریف شده بر روی درگاه پرداخت بیمه Swisscare  هر شخصی می‌بایست با کارت شخصی خود اقدام به پرداخت هزینه بیمه خود نماید. پرداخت هزینه بیمه swisscare برای چندین نفر با یک کارت اعتباری (مسترکارت یا ویزا کارت ) باعث مسدود شدن کارت روی درگاه سایت بیمه Swisscare خواهد شد.

پرداخت هزینه بیمه swisscare

نمونه رد شدن کارت

پرداخت هزینه بیمه swisscare

برای این مورد، پارسیان‌پی ، پارسیان‌پی پرداخت هزینه بیمه swisscare را به شیوه بانکی Sepa Wire transfer انجام می‌دهد. در این روش معمولا ۲۴ ساعت (در بعضی موارد ۴۸ ساعت) بعد از ارسال پول، ایمیل پرداخت Paid شدن بیمه برای شخص متقاضی ارسال شده که متقاضی بعد از دریافت این ایمیل امکان چاپ کردن سرتیفیکیت یا گواهی بیمه را خواهد داشت و می‌بایستی با بقیه مدارک به سفارت‌خانه ارائه نماید.

برای پرداخت، شما می‌بایست تمام اطلاعات خود را در پلنی که نیاز دارید ، وارد کرده و در انتها بجای پرداخت با کارت ، گزینه Bank Transfer را انتخاب نمایید و روی Final Confirmation کلیک نمایید. بلافاصله بعد از انجام این مرحله دو ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

ایمیل اول مربوطه به فعال کردن حساب کاربری خود در سایت است و ایمیل دوم صورتحسابی است که شما می‌بایست طبق این صورتحساب هزینه بیمه را پرداخت نمایید. شما می‌بایستی ایمیل دوم را به ایمیل سایت به نشانی [email protected] ارسال نمایید تا پرداخت شما انجام شود.

قبل از انجام مراحل بالا برای دریافت هزینه پرداخت با پشتیبانی پارسیان‌پی تماس بگیرید، در صورتی که پشتیبانی آنلاین در دسترس نبود با تلگرام پارسیان‌پی تماس بگیرید. نهایتا بعد از ۳۰ دقیقه رسید اولیه برای شما ارسال خواهد شد ، چنانچه پرداخت شما در ساعات اداری اروپا انجام شود، رسید اصلی (PDF ) نیز نهایتا یکساعت بعد از پرداخت برای شما ارسال می‌شود. مزیت استفاده از این روش ۱۰۰% پرداخت شدن بیمه شما است .

نظرات بعصی از کاربران در سایت اپلای‌ابرود که از خدمات سایت پارسیان‌پی استفاده نمودند. اینجا

برای اطلاعات بیشتر با پشتیبان آنلاین پارسیان‌پی تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای خرید و پرداخت بیمه سوئیس‌کر بعد از ثبت‌نام (زمان ثبت‌نام کمتر از یک دقیقه) سفارش خود را ارسال فرمایید.

اگر شخصا امکان پر کردن فرم مربوط به بیمه را دارید، فرم بیمه را تا انتها پر نموده، در آخر بجای پرداخت با کارت پرداخت با بانک را انتخاب نمایید، ایمیلی که حاوی فاکتور است را به [email protected] ارسال فرمایید .