021 87158001

دریافت آنلاین وقت سفارت سوئد

15 آگوست

دریافت آنلاین وقت سفارت سوئد

دریافت آنلاین وقت سفارت سوئد

سفارت سوئد در تهران در خبری اعلام کرد دریافت وقت مصاحبه ویزا از طریق تلفن دیگر میسر نخواهد بود و متقاضیان می‌بایستی برای دریافت وقت سفارت سوئد ابتدا هزینه ویزا را از طریق کارت‌های بین‌المللی “مستر کارت و ویزا کارت ” پرداخت کرده و سپس بعد از پرداخت امکان تعیین وقت مصاحبه در سایت سفارت سوئد در تهران را خواهند داشت.

پرداخت آنلاین ویزای سوئداین تصمیم سفارت سوئد برای اتباع ایرانی و عراقی از این جهت است که دیگر راهی برای سوءاستفاده از فروش وقت مصاحبه باقی‌نماند و فقط افرادی که نیاز به دریافت ویزا شنگن سوئد دارند امکان دریافت آنلاین وقت سفارت سوئد را داشته باشند و راه سودجویی دلالان بسته شود.

در همین راستا وبسایت پارسیان‌پی آماده است در تمامی ساعات شبانه روز از طریق پشتیبانی آنلاین و تلفن‌های درج شده در سایت ، مبلغ ویزای سفارت سوئد را بطور آنلاین از متقاضیان دریافت کرده و در کمتر از ۳۰ دقیقه پس پرداخت وجه ریالی ، پرداخت برای سفارت سوئد را بدون دریافت هیچگونه کارمزدی انجام دهد.

به همین منظور در صورت آنلاین بودن پشتیبان زنده سایت ابتدا به پشتیبانی آنلاین پیغام ارسال فرمایید در غیر اینصورت سفارش پرداخت ویزا سفارت سوئد را از طریق این پیوند ارسال فرمایید.