021 87158001

دانلود اپلیکیشن LastPass

25 مارس

دانلود اپلیکیشن LastPass

دانلود اپلیکیشن LastPass

lastpass - parsianpay

دنلود اپلیکیشن LastPass – اپلیکیشن LastPass یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ـرین و همچنین امن‌ترین روش برای نگهداری و مدیریت از رمز عبور یا پسوردها است.

با استفاده از این سرویس شما قادر خواهید بود که رمزهای عبور خود را با بهترین استاندارد و بالاترین استاندارد ساخته و بصورت کد شده روی ابر یا روی دستگاه محلی خود  نگهداری کنید که این بدان معناست که امکان مشاهده رمزهای عبور ذخیره شده در LastPass توسط صاحبان آن وجود ندارد و تنها کسی که می‌تواند آنها را مشاهده کند، شما هستید. (برای مطالعه بیشتر در این مورد اینجا کلیک کنید)

از همین جهت اگر شما پسورد ورود به LastPass رو خدای ناکرده گم یا فراموش کنید بازیابی رمز عبور بسیار سخت و در بعضی از موارد نا ممکن است، پس در انتخاب رمز عبور و نگهداری آن دقت کنید.

همچنین شما با خرید ووچر LastPass و استفاده از سرویس پرمیوم، میتوانید از LastPass بر روی ویندوز، مک ، iOS و اندروید بطور همزمان استفاده نموده و رمز عبور خود را بین دستگاه‌های خود سینک (یکسان) نمایید.

متاسفانه بدلیل تحریم‌های ناعادلانه علیه کشورمان دانلود نرم‌افزار و اپلیکیشن LastPass و Redeem کردن کد برای افزایش مدت سرویس Premium نا ممکن است (فقط برای دفعه اول، به محض اینکه شما کد را وارد نمایید شما در ایران هم قادر به استفاده از این اپلیکیشن هستید.) از این رو پارسیان‌پی برای راحتی مشتریان و خریداران ووچر LastPass امکان دانلود نرم‌افزار و اپلیکیشن این سرویس محبوب را برای شما فراهم ساخته است.

دانلود اپلیکیشن LastPass برای :

ویندوز اینجا

اندروید اینجا (در ۹ اردیبهشت ۹۵ بروز شد)

Mac اینجا

Linux اینجا

همچنین شما می‌توانید برای افزایش یا خرید سرویس پرمیوم LastPass از طریق بخش فروش گیفت کارت پارسیان‌پی ووچر LastPass را خریداری کنید.

بلافاصله بعد از پرداخت وجه و خرید LastPass کد ردیم به شما نمایش داده و برای شما ایمیل می‌شود.

برای Redeem کردن ووچر LastPass از این آدرس استفاده نمایید و حتما آی‌پی خود را به دلیل تحریم به آی‌پی غیر از ایران تغییر دهید.

 

XXX: این پست بعد از بروز رسانی هریک از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها بروزرسانی خواهد شد. (آخرین بروزرسانی ۶ فروردین ۱۳۹۵)

  • استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع ، بلامانع است.