021 87158001

خرید گیفت کارت نینتندو ۵ دلاری nintendo

09 مه

خرید گیفت کارت نینتندو ۵ دلاری nintendo

خرید گیفت کارت نینتندو ۵ دلاری nintendo برای کنسول نینتندو سوییچ. در صورتی که از کنسول جدید نینتندو سوییچ اطلاعات کافی ندارید شما تنها نیستید. این کنسول جدید هشتمین کنسول خانواده نینتندو محسوب میشود که قابلیت حمل مثل گیم‌های قدیمی را دارند.

از قابلیت‌های خوب این کنسول امکان اتصال پایه کنسول به تلویزیون خانگی است.

نینتندو سویچ در برابر Xbox One،PlayStation 4 و نینتندو ۳DS

نینتندو سوییچ یک مزیت متمایز نسبت به کنسول‌های دیگر دارد : راه حلی است همه جانبه.

امکان استفاده به عنوان کنسول خانگی برای یک یا گروهی از افراد و یا یک کنسول بازی قابل حمل برای یک یا گروهی از کاربران که در یک زمان بازی میکنند. که تمام این‌ها نبوغ سازندگان این کنسول محسوب می‌شود.

این کیفیت و توانایی استفاده بدون از دست رفتن کیفیت در حالت فردی از نکات بارز این کنسول است.

آیا نینتدو سوییچ برای کودکان مناسب است؟

این کنسول‌ها کنسول‌های مناسبی برای کودکان و افراد کم سن و سال هستند. مانند Wii U  ها خیلی دست و پاگیر نیستند و در گرافیک و طراحی سخت افزار خشونت Playstation  و Xbox را ندارند.

همچنین این کنسول دارای برنامه هوشمند می‌باشد که به والدیت این اجازه را می‌دهد که زمان بازی را برای کودکان خود تنظیم کنند.

اما برای خرید آیتم و بازی در کنسول نیاز به گیفت کارت نینتندو می‌باشد که فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی خرید گیفت کارت نینتندو ۵ دلاری nintendo تا ۵۰ دلاری را در فروشگاه گیفت کارت قرارداده است.

خرید گیفت کارت نینتندو ۵ دلاری nintendo دلاری تا ۵۰ دلاری کشور آمریکا ، اروپا و سایر کشورها نیز موجود می‌باشد که بغیر از آمریکا گیفت کارت‌های سایر کشورها از طریق تماس با پشتیبانی با کمترین نرخ ممکن قابل تهیه می‌باشد.

برای خرید گیفت کارت نینتندو ۵ دلاری nintendo تا ۵۰ دلاری می‌توانید از تمامی کارت‌های بانکی از طریق درگاه معتبر خرید کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل پشتیبانی پارسیان‌پی بطور ۲۴ ساعته در خدمت شماست.

[/