021 87158001

خرید کتاب از آمازون Amazon و سایت‌های خارجی

خرید کتاب از آمازون Amazon

18 آگوست

خرید کتاب از آمازون Amazon و سایت‌های خارجی

بی شک دسترسی به آخرین نسخه‌های کتاب‌ها فیزیکی و حتی کتاب‌های الکترونیکی PDF و نسخه الکترونیکی Kindle نیاز هر دانشجو، محقق ،پژوهشگر و علاقمندان به مطالعه است، اما با توجه به اینکه کاربران ایرانی دسترسی به روش‌های پرداخت بین‌المللی ندارند، لذا خرید کتاب بصورت فیزیکی و بعضیا بصورت الکترونیکی امکان‌پذیر نیست.

با استفاده از سرویس خرید کتاب سایت پارسیان‌پی امکان سفارش کتاب و محصولات فرهنگی از وبسایت آمازون کلیه کشورهای اروپایی Amazon.de / Amazon.fr/Amazon.it / amazon.es و Amazon.co.uk و همچنین کلیه سایت‌های فروش کتاب مثل بوک دیپازیتوری بصورت فیزیکی و دیجیتالی امکان‌پذیر است .

طریقه سفارش و خرید کتاب از آمازون Amazon و سایت‌های خارجی:

در صورتی که فقط نیاز به خرید کتاب از آمازون Amazon دارید، می‌توان بجای خرید کتاب فیزیکی نسخه الکترونیکی ( کیندل Kindle) تهیه کرد و مستقیم برای حساب کاربری شخص مورد نظر ارسال نمود بدون نیاز به هر گونه گیفت کارت و سپس بعد از نصب اپلیکیشن کیندل (اندروید / iOs / ویندوز ) به قمسمت کتابخانه رفته و کتاب مورد نظر را خواهید دید.

چنانچه فقط نیاز به خود کتاب بصورت فیزیکی دارید، بعد از عضویت در سایت لینک کتاب مورد نظر را از طریق تیکت ارسال فرمایید تا قیمت و نحوه ارسال آن برای شما مشخص خواهد .

  • حتی‌المقدار برای خرید کتاب‌ روی آمازون، روی آمازون کشورهای اروپایی جستجو کنید ( سفارش کتاب از طریق حساب کاربری دارای حساب Prime انجام می‌شود که ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از سفارش کتاب به دست پارسیان‌پی خواهد رسید)
  • امکان ارسال کتاب و کالای شما از طری پست عادی ، DHL و پست TNT امکان‌پذیر است .
  • دقت فرمایید کتاب،مجله و محصول فرهنگی مغایرتی با قوانین گمرکی و فرهنگی کشورمان نداشته باشد، در غیر اینصورت امکان کنسل شدن خرید شما وجود خواهد داشت و یا درگمرک برگشت خواهد خورد و عواقب آن تماما متوجه سفارش دهنده است.
  • در زمان سفارش کتاب‌ها فقط معادل ریالی کتاب‌ها دریافت خواهد شد، و زمان پست کردن کتاب و محصولات، هزینه آن جداگانه دریافت خواهد شد، بطور مثال زمان سفارش شما فقط هزینه خود کتاب را پرداخت خواهید کرد و بعد از اینکه کتاب‌ها آماده پست شدن به سفارش دهنده شد، هزینه پستی توسط دفتر پستی محاسبه و فاکتور آن جداگانه محاسبه و ارسال می‌شود .
  • در صورت موجود نبودن کتاب ، نشریه ، مجله و هر کالای مورد نظر شما در آمازون کشورهای اروپایی، امکان تهیه آن از سایت Amazon.com هم خواهد بود اما زمان بیشتری برای دریافت خواهد برد.
  • در صورت سفارش چند محصول ، بعد از رسیدن آخرین محصول ، همه موارد یکجا برای سفارش دهنده ارسال خواهد شد.
  • پارسیان‌پی در کشورهای آلمان و ایتالیا امکان دریافت سفارشات و خرید کتاب از آمازون Amazon را دارد بنابر این از این دو کشور سفارش شما به سمت ایران پست خواهد شد ، بنابر این بر خلاف سایت‌های دیگر که دفتر آن‌ها در دوبی است و خریدار مجبور به پرداخت ۲بار هزینه گمرک است در پارسیان‌پی شما فقط هزینه گمرک کشور ایران را پرداخت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید کتاب و سوال در مورد نحوه خرید بعد از عضویت در سایت ،از طریق محیط کاربری تیکت ارسال فرمایید.