021 87158001

خرید با ویزا کارت Visa آنلاین

05 نوامبر

خرید با ویزا کارت Visa آنلاین

  خرید با ویزا کارت و مسترکات یکی از ملزومات استفاده از اینترنت و استفاده از خدمات آنلاین است . خرید کتاب، پوشاک و حتی محصولات دیجیتالی نیز یکی از مواردی است که نیاز به پرداخت و خرید با ویزا کارت Visa است. پارسیان‌پی با کارت‌هایی که از بانک‌های معتبر اروپایی صادر شده، اقدام به خرید […]

 

خرید با ویزا کارت و مسترکات یکی از ملزومات استفاده از اینترنت و استفاده از خدمات آنلاین است . خرید کتاب، پوشاک و حتی محصولات دیجیتالی نیز یکی از مواردی است که نیاز به پرداخت و خرید با ویزا کارت Visa است.

پارسیان‌پی با کارت‌هایی که از بانک‌های معتبر اروپایی صادر شده، اقدام به خرید با ویزا کارت Visa برای مشتریان محترم می‌نماید و مشتریان محترم نیز می‌توانند وجه ریالی را با استفاده از درگاه پرداخت بانکی (ملت و پاسارگاد) پرداخت نمایند.

ارزهای پرداختی به طور معمول به دلار و یورو هستند و ارزهای دیگه مانند پوند انگلیس ، دلار کانادا و …. نیز با درصد بسیار کمی به عنوان کارمزد تبدیل ارز قابل پرداخت خواهد بود.

از جمله مزایای خرید با ویزا کارت Visa از طریق پارسیان‌پی ، داشتن ویژگی ۳D Secure روی کارت‌هایی است که است استفاده می‌شود و این به این معنی است که تمام پرداخت ها ۱۰۰درصد با موفقیت انجام خواهد شد.

ویژگی ۳D Secure برای خرید با ویزا کارت Visa چیست؟

برای خرید با ویزا کارت Visa بر روی بعضی از درگاه‌ها ، بعد از اقدام به پرداخت ، درگاه پذیرنده یا Merchant کاربر را به صفحه بانکی که کارت صادر شده هدایت میکند تا اطلاعات بیشتری را از پرداخت کننده برای اطمینان از اینکه کارت مسروقه یاهک شده نباشد ، بگیرد.

فقط خرید‌هایی انجام خواهد شد که مطابق با قوانین کشور باشد و از خریدهایی مغایر با قوانین باشد معذوریم.

از قرار دادن نرخ یورو و دلار بر روی سایت به دلایل قانونی معدوزیم، اما تمام نرخ‌ها بر اساس نرخ روز دلار و یورو محاسبه خواهد شد.

برای سفارش خرید و یا استعلام نرخ، ابتدا عضو سایت شده و سپس بر روی “گفتگو با پشتیبانی زنده ” کلیک کیند (پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین) ، و یا در صورت تمایل با پشتیبانی زنده پارسیان‌پی روی تلگرام تماس بگیرید.

مدت زمان تضمین شده برای انجام خرید، ده دقیقه پس از پرداخت وجه ریالی است، به این صورت که نهایتا ده دقیقه پس از پرداخت وجه ریالی از طریق درگاه‌های بانکی خرید شما انجام خواهد شد.

خرید و سفارش کالاهای فیزیکی و ارسال آن به ایران نیز برای مشتریان پارسیان‌پی امکان‌پذیر بوده و هزینه پست و ارسال آن با سفارش دهنده است، و از طریق پست هوایی (۵ تا ۱۰ روز کاری) ارسال خواهد شد.

پارسیان پی امکان خرید از تمامی وبسایت‌های آمازون اروپایی ، آمازون اسپانیا ، امازون ایتالیا ، آمازون آلمان ، آمازون انگلیس ، آمازون فرانسه را دارد.

برای پیگیری خریدهای فیزیکی، از ناحیه کابری، تیکت ارسال فرمایید.