021 87158001

خرید از استیم Steam با بیت کوین ، بزودی!

30 آوریل

خرید از استیم Steam با بیت کوین ، بزودی!

خرید از استیم Steam با بیت کوین ، بزودی!

خرید از استیم Steam با بیت کوین ، بزودی!خرید از استیم Steam با بیت کوین ، بزودی میسر خواهد شد.

بتازگی شرکت Bitpay که یکی از بزرگترین درگاه‌های پرداخت بیت کوین در دنیای الکترونیک را اداره میکند، اعلام کرده که شریک جدید کمپانی غول پیکر بازی‌سازی Valve خواهد شد. با اعلام این خبر، بزودی شاهد اضافه شدن درگاه پرداخت بیت کوین بر روی شبکه جهانی استیم Steam خواهیم بود و کاربران براحتی امکان خرید با بیت کوین را در شبکه استیم Steam خواهند داشت.

کمپانی Valve در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و تا کنون پلتفرم Steam بیش از ۸۹ میلیون گیمیر در ۲۳۷ کشور دنیا داشته و دارای بیش از ۹۰۰۰ عنوان بازی مختلف از جمله Counter Strike: Global Offensive و Civilization V و XCOM 2 و Fallout4 است.

کمپانی Valve به دلیل سرعت بالا ، بین‌المللی بودن و امنیت بسیار خوب روش پرداخت بیت کوین، تصمیم به اضافه کردن روش پرداخت با بیت کوین از طریق کمپانی Bitpay گرفت تا بتواند کاربران بیشتری از کشورهایی نظیر هند،چین و برزیل را بسوی خود جذب کند.

در حالی که کاربران بیشتری از کشورهای مذکور و کشورهای دیگر رو به بازی‌های آنلاین در شبکه استیم Steam می‌آورند، روش‌های قدیمی پرداخت مانند پرداخت با مسترکارت و ویزا کارت در اکثر مواقع قابل دسترس نیست.

بیت کوین ارز مجازی جهانی اینترنتی کاربران و گیمیرها را قادر می‌سازد که خرید از استیم Steam را براحتی برایشان فراهم کند.

به هر صورت خرید از استیم Steam با بیت کوین ، بزودی برای همه کاربران و گیمرها میسر خواهد شد، و گیمیرهای ایرانی هم مانند دیگر گیمرهای دیگر کشورها براحتی امکان خرید مستقیم و بدون دردسر را از این شبکه بزرگ خواهند داشت.

منبع : Leaprate.com

عنوان

برای خرید بیت کوین ، با پشتیانی سایت پارسیان‌پی تماس بگیرید.

[email protected]

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.