021 87158001

خرید آنلاین گیفت کارت استیم Steam

03 آوریل

خرید آنلاین گیفت کارت استیم Steam

خرید آنلاین گیفت کارت استیم Steam خرید آنلاین گیفت کارت استیم Steam - استیم همانند شبکه‌های اجتماعی است که با این تفاوت که در این شبکه‌ها افراد فقط به بازی و صحبت پیرامون بازی می‌پردازند، بازی می‌خرند و بازی می‌کنند. لازم به ذکر هست که این شبکه توسط شرکت بازی سازی VALVE پشتیبانی می‌شود. تمامی [...]

خرید آنلاین گیفت کارت استیم Steam

Steam gift card parsianpay

خرید آنلاین گیفت کارت استیم Steam – استیم همانند شبکه‌های اجتماعی است که با این تفاوت که در این شبکه‌ها افراد فقط به بازی و صحبت پیرامون بازی می‌پردازند، بازی می‌خرند و بازی می‌کنند.

لازم به ذکر هست که این شبکه توسط شرکت بازی سازی VALVE پشتیبانی می‌شود.

تمامی کمپانی‌های بزرگ دنیا این شبکه بزرگ را به رسمیت شناخته و گیم‌های خود را در این شبکه بزرگ عرضه و روی سرورهای این شبکه عظیم اجرا میکنند.

همچنین برای دانلود استیم می‌توانید از لینک روبرو استفاده نمایید. اینجا

به تازگی در بخش فروش گیفت کارت پارسیان‌پی، خرید آنلاین گیفت کارت استیم Steam میسر شده و می‌توانید بلافاصله بعد از خرید و پرداخت وجه گیفت کارت استیم Steam کد را مشاهده کرده و سپس اسکن کارت برای شما ایمیل خواهد شد.

گیفت کارت ها از ۲دلار شروع و تا ۱۰۰ دلار موجود هستند. در صورتی که گیفت استیم Steam مورد نظر شما در اندازه دلخواه موجود نبود با تلگرام پارسیان‌پی تماس بگیرید تا گیفت کارت استیم Steam مورد نظر برای شما تهیه و ارسال شود.