021 87158001

خرید آنلاین بیت کوین Bitcoin

17 مه

خرید آنلاین بیت کوین Bitcoin

خرید آنلاین بیت کوین Bitcoin

خرید آنلاین بیت کوین Bitcoin

خرید آنلاین بیت کوین Bitcoin – بیت کوین امروز به یکی از پول‌های مجازی رایج در اینترنت تبدیل شده است. این پول مجازی که تحت حاکمیت هیچ دولتی نیست،این امکان را با کاربران می‌دهد که براحتی از این ارز مجازی در هرکجای دنیا بدون محدودیت استفاده نماید.

با توجه به شرایط ویژه کنونی تحریم‌ها برای کاربران ایران در اینترنت ، با استفاده از بیت‌کوین امکان خرید حتی از سایت‌های تحت تحریم نیز وجود دارد. خرید آنلاین بیت کوین از طریق وبسایت پارسیان پی با استفاده از درگاه امن بانک ملت و بانک پاسارگاد انجام می‌شود و شما امکان خرید حتی یک دلار بیت کوین با استفاده از درگاه بانکی نیز از طریق پارسیان‌پی امکان‌پذیر است.

علاوه بر خرید آنلاین بیت کوین، در صورتی که شما بصورت فری‌لنس روی اینترنت مشغول تجارت هستید، و نیاز به دریافت پول از کارفرمای خود در هر کجای دنیا که هستید دارید، امکان دریافت این پول بصورت بیت‌کوین میسر است.

از مزایای خوب بیت‌کوین می‌توان به بدون کارمزد بودن ارسال این پول مجازی و غیرقابل برگشت بودن آن اشاره کرد. شما از طریق ایجاد یک کیف پول امکان نگهداری این ارز مجاری را خواهید داشت، برای ایجاد کیف پول، انتخاب‌های زیادی موجود است که یکی از بهترین سایت‌ها برای کاربران ایرانی وبسایت بلاک‌چین است که بدون نیاز به تایید هویت امکان ثبت نام و استفاده از این سایت را خواهید داشت.

برای خرید آنلاین بیت کوین Bitcoin هم اکنون می‌توانید سفارش خود را ارسال فرمایید و معادل ریالی آن را با درگاه امن بانکی پرداخت نمایید.

توجه نمایید ، درصورتی که نیاز به خرید بیت کوین در مبالغ بالا را دارید، می‌بایستی اسکن کارت شناسایی خود را نیز به آدرس ارسال فرمایید ، تایید هویت خریدار با مبالغ کم صرفا با شماره موبایل انجام می‌شود.

همچنین پارسیان‌پی هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به نحوه استفاده شما از بیت‌کوین ندارد و مسئولیت استفاده غیرقانونی از این ارز مجازی به عهده خریدار است.

برای سفارش بیت کوین لطفا ابتدا با پشتیبانی زنده سایت ( بطور ۲۴ ساعت آنلاین ) پیغام ارسال فرمایید سپس در صورت آنلاین نبودن اپراتور از طریق فرم زیر سفارش ارسال فرمایید.

همچنین امکان خرید آنلاین بیت کوین Bitcoin توسط Skrill ، نتلر Neteller و وبمانی Webmoney نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

تمام پرداخت‌ها از طریق درگاه‌های معتبر بانکی انجام خواهد شد. (درگاه بانک ملت و پاسارگاد )

زمانی که فاکتور پرداخت ریالی برای شما از طرف سایت ارسال شد، شما فقط ۱۵ دقیقه فرصت پرداخت دارید.

نرخ مرجع ما که بر اساس آن خرید و فروش انجام می‌شود :

زمان تضمین ما برای خرید بیت کوین از طرف کاربر کمتر از ۱۰ دقیقه است. (در صورت تماس با پشتیبانی آنلاین)