021 87158001

توقف پشتیبانی پی‌پال از بلک‌بری ویندوزفون

26 مه

توقف پشتیبانی پی‌پال از بلک‌بری ویندوزفون

توقف پشتیبانی پی‌پال از بلک‌بری ویندوزفون پی‌پال بزودی پشتیبانی اپلیکیشن خود را برروی بلک‌بری و آمازون متوقف خواهد کرد. اپلیکیشن PayPal بعد از تاریه ۳۰ ژوئن تنها بر روی اندروید و iOS به فعالیت خود ادامه می‌دهد. کاربران بلک‌بری همچنان قادر به ارسال پول بطور مستقیم به کاربران دیگر پی‌پال از طریق پیغام رسان بلک‌بری هستند. [...]

توقف پشتیبانی پی‌پال از بلک‌بری ویندوزفون

پی‌پال

پی‌پال بزودی پشتیبانی اپلیکیشن خود را برروی بلک‌بری و آمازون متوقف خواهد کرد. اپلیکیشن PayPal بعد از تاریه ۳۰ ژوئن تنها بر روی اندروید و iOS به فعالیت خود ادامه می‌دهد. کاربران بلک‌بری همچنان قادر به ارسال پول بطور مستقیم به کاربران دیگر پی‌پال از طریق پیغام رسان بلک‌بری هستند. در صورتیکه کاربران پلتفرم ویندوز با بکارگیری Outlook.com قادر به ارسال پول خواهند بود.

تمام کاربران این پلتفرم همچنان قادر به استفاده از پی‌پال تحت وب نسخه موبایل برای مدیریت حساب کاربری خود نیز می‌باشند.(منظور استفاده از پی‌پال با استفاده از مرورگر موبایل است).

جونا لیمبرت ، معاون خدمات مشتریان و مهندسی PayPal اظهار داشت:

این تصمیم بسیار سختی بود که اپلیکیشن پی‌پال را برای چندین پلتفرم تحت موبایل متوقف کنیم، اما ما بر این باور هستیم که این بهترین راه برای مطمئن شدن از این موضوع خواهد بود که منابع خود را در جای درستی سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

حرکت اخیر پی‌پال به این موضوع کمک خواهد کرد تا بیشترین فعالیت خود را برای طیف بزرگی از کاربرانش متمرکز کند.

پی‌پال سهم خود از بازار را جولای گذشته از Ebay جدا کرد، اما این شرکت با رقابت شدیدی با استارپ‌هایی نظیر Square و Cash در زمینه پرداخت آنلاین و پرداخت موبایلی مواجه شد .غول‌های فناوری نظیر گوگل ،فیسبوک و اپل هم سعی در حرکت به سمت پرداخت‌های آنلاین  و پرداخت‌های موبایلی داشته‌اند که سهم این بازار بزرگ (پرداخت‌های آنلاین) بنابرگزارش‌ها تا سال ۲۰۱۹ به ۱۴۲ میلیارد دلار خواهد رسید.

این تصمیم پی‌پال یک گام روبه جلو در مسیری طولانی است و خارج شدن BlackBerry و Windows phone بطور خیلی آهسته از رقابت‌ها خواهد بود و کنار گذاشته خواهد شد. پیشتر در این سال جاری، فیسبوک و واتس‌اپ نیز پشتیانی خود را از بلک‌بری و ویندوز فون متوقف کردند.

واتس‌آپ در ماه مارس گذشته در وبلاگش عنوان کرد:

زمان که دستگاه‌های بلک‌بری و ویندوز فون جز مهمی از برنامه‌های ما بودند ، هیچ ویژگی ،برنامه و قابلیت جدیدی برای توسعه قابلیت‌های اپلیکیشن‌ها در آینده ارائه نکردند.

مایکروسافت ، همچنان تلاش‌هایی برای زنده نگهداشتن قسمت تلفن‌های هوشمند در کمپانی خود دارد. اخیرا مایکروسافت بخش تجاری تفلن‌های هوشمند را واگذار کرد و بیش از ۱۸۰۰ کارمند بخش تلفن‌های هوشمند این کمپانی نیز از کار برکنار شدند.

همچنین کمپانی‌های محبوبی مثل Go Pro نیز پشتیبانی خود را از تلفن‌های هوشمند ویندوز متوقف کرده است.

بنابرگزارش‌ها سهم هردو شرکت مایکروسافت و بلک‌بری در بازار تلفن‌های هوشمند کمتر از یک درصد است. مایکروسافت در حدود ۷/۰ درصد و بلک کمتر از ۲/۰ درصد است.

 

منبع : bizjournals

  • شما می‌توانید تمامی پرداخت‌های خود با استفاده از ویزا کارت و مسترکارت را از طریق پارسیان‌پی سفارش دهید.