021 87158001

توقف فعالیت‌های پی‌پال در ترکیه

02 ژوئن

توقف فعالیت‌های پی‌پال در ترکیه

پی‌پال در ترکیه توقف فعالیت‌های پی‌پال در ترکیه توقف تمام فعالیت‌های پی‌پال در ترکیه بدلیل لغو مجوز فعالیتش توسط دولت ترکیه [/ کمپانی بزرگ پی‌پال که یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت آنلاین در دنیاست، در روز ۳۰ می اعلام کرد تمامی فعالیت پی‌پال در ترکیه تا ۶ ژوئن در این کشور متوقف خواهد شد. این [...]

پی‌پال در ترکیه

توقف فعالیت‌های پی‌پال در ترکیه

پی‌پال در ترکیه

توقف تمام فعالیت‌های پی‌پال در ترکیه بدلیل لغو مجوز فعالیتش توسط دولت ترکیه

[/

کمپانی بزرگ پی‌پال که یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت آنلاین در دنیاست، در روز ۳۰ می اعلام کرد تمامی فعالیت پی‌پال در ترکیه تا ۶ ژوئن در این کشور متوقف خواهد شد. این خبر در حال اعلام می‌شود که دولت ترکیه از پی‌پال خواسته بود که تمامی سیستم‌های IT این شرکت می‌بایستی به ترکیه منتقل شود و این شرکت از این تغییر سرباز زده است.

بنابر این ، تمامی مجوزهای فعالیت پی‌پال در ترکیه باطل و ادامه فعالیت این شرکت تا ۶ ژوئن متوقف خواهد شد. ظرف این مدت تمامی کاربران پی‌پال در ترکیه می‌بایستی به حساب کاربری خود وارد شده و تمامی وجوه خود را به حساب‌های بانکی خود در ترکیه منتقل کنند. از بعد از تاریخ اعلام شده (۶ ژوئن ۲۰۱۶) کاربران پی‌پال در این کشور امکان ارسال و دریافت پول (حتی خرید ) را هم نخواهند داشت.

سخنگوی پی‌پال در ایمیلی به وبسایت فورتون اعلام کرد که پشتیبانی از کاربران پی‌پال یکی از مهم‌ترین وظایف و اهداف کمپانی پی‌پال است ، بنابراین بعد از باطل شدن مجوز‌های فعالیت‌های این شرکت، امکان حضور در این کشور برای پی‌پال وجود نخواهد داشت.

پی‌پال (به انگلیسی: PayPal) یا پی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکتهای پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است.
پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ اتفاق افتاد. امروزه پی‌پال در ۱۹۰ بازار فعالیت می‌کند و بیش از ۲۳۲ میلیون حساب دارد که بیش از ۸۷ میلیون آن فعال هستند. پی‌پال به مشتریان اجازه می‌دهد تا به ارسال، دریافت و نگهداری پول در ۲۴ ارز مختلف بپردازند. پی‌پال در ۲۱ کشور دفتر منطقه‌ای دارد.

  • پارسیان‌پی ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین با کارت‌های بین‌المللی مسترکارت و ویزا کارت و پرداخت دانشگاهی در کوتاه‌ترین زمان.