021 87158001

بروزرسانی جدید پلی استیشن ۴

05 آوریل

بروزرسانی جدید پلی استیشن ۴

بروزرسانی جدید پلی استیشن ۴ تاریخ بروزرسانی جدید پلی استیشن ۴ توسط کمپانی سونی را اعلام شد. طبق این اعلامیه ، آپدیت جدید پلی استیشن ۴ در روز ۶ آوریل ( ۱۸ فروردین ) منتشر خواهد شد. ویدئویی در مورد این بروزرسانی موسوم به "Musashi" منتشر شده که ویژگی‌های بروزرسانی نسخه ۳.۵ را معرفی می‌کند. [...]

بروزرسانی جدید پلی استیشن ۴

تاریخ بروزرسانی جدید پلی استیشن ۴ توسط کمپانی سونی را اعلام شد. طبق این اعلامیه ، آپدیت جدید پلی استیشن ۴ در روز ۶ آوریل ( ۱۸ فروردین ) منتشر خواهد شد.

ویدئویی در مورد این بروزرسانی موسوم به “Musashi” منتشر شده که ویژگی‌های بروزرسانی نسخه ۳.۵ را معرفی می‌کند.

در میان این قابلیت‌های جدید می‌توان به تغییر وضعیت به آفلاین در هنگام آنلاین بودن، اعلان آنلاین شدن دوستان ، برنامه‌ریزی برای یک واقعه ( مثل بازی در زمانی خاص) و بازی از راه دور با کامپیوتر ( مک و ویندوز ) اشاره کرد.

لیستی از قابلیت‌های جدید بروزرسانی جدید پلی استیشن این نسخه عبارتند از:

 

وضعیت آفلاین:

در برگه پروفایل، در منو سریع و در صفحه لاگین، یک آپشن جدید با نام وضعیت آنلاین اضافه شده است.از این قسمت شما امکان انتخاب وضعیت خود را برای دیگران دارید که آنلاین باشید یا خود را برای دوستان دیگر آفلاین کنید. این قابلیت بطور مثال در زمانی مفید است که می‌خواهید بدون هیچ مزاحمتی و از دست دادن تمرکز بازی کنید یا فیلم تماشا کنید، وضعیت خود را به آفلاین تغییر داده و دوستان شما ، وضعیت شما را آنلاین نمی‌بینند. شما تا زمانی که وضعیت خود را به آنلاین تغییر ندهید بصورت آفلاین باقی خواهید ماند.

اعلان آنلاین شدن دوستان:

بعد از آخرین بروز رسانی به نسخه ۳.۵ شما قادر خواهید بود که از آنلاین شدن دوستانتان در هنگام بازی و یا تماشای فیلم آگاه شوید.

برای دریافت این اعلان از آنلاین شدن دوستانتان باید به پروفایل دوست خود رفته دکمه آپشن را بفشارید و گزینه’Notify When Online.’ را بزنید. برای اینکه این قابلیت را برای همه دوستانتان فعال کنید ، باید گزیه Select All  و یا Deselect All  را در قسمت Setting  در بخش Notification انتخاب کنید.

ایجاد قرار آنلاین:

با این قابلیت جدید شما امکان ایجاد یک قرار آنلاین برای بازی با دوستانتان را خواهید داشت. فقط کافی است  ‘Create Event,’ را انتخاب کرده سپس شما می‌توانید دعوتنامه برای ملحق شدن دوستان برای یک قرار بازی انلاین را ارسال کنید. روز، ساعت و بازی را انتخاب کرده و برای دوست و یا لیست دوستانتان ارسال کنید. هنگامی که قرار شما فرا برسد، دوستانی که در این دعوتنامه ارسالی شما را قبول و ثبت نام کرده باشند بطور خودکار به قرار شما ملحق شده و شما می‌توانید بلافاصله با آنها بازی کنید. با یکبار به اشتراک گذاری این قرار در انجمن یا Community قرار شما منتشر شده و دوستان و یا افرادی که قرار ایجاد شده را مشاهده میکنند می‌توانند در این قرار ثبت‌نام کنند. همچنین شما با اپلیکیشن PS هم امکان ایجاد قرار را خواهید داشت.

بازی با یکدیگر:

این امکان به شما اجازه می‌دهد تا اعضای یک گروه ببینید اعضای دیگر گروه مشغول چه بازی هستند ، بدین وسیله شما براحتی می‌توانید با دوستان خود در بازی مورد علاقه خود ملحق شوید.

بازی از راه دور (مک و ویندوز):

با این بروزرسانی شما قادر خواهید بود تا با کامپیوتر خود (مک و ویندوز ) با پلی‌استیشن خود بصورت Remote از راه دور با دیگران بازی بوسیله PS4 بازی کنید. بازی از راه دور با کامپیوتر با سیستم عامل‌های Windows 8.1 و Windows 10 به بعد و در مک در سیستم عامل‌های نسخه ۱۰٫۱۰, OS X 10.11. سازگاری خواهد داشت. رزولوشین و کیفیت گرافیکی شما در بازی از راه دور با کامپیوتر بستگی به سرعت اینترنت شما خواهد داشت. رزولوشن تصاویر عبارتند از : ۳۶۰p , 540p , 720p

Broadcast:

با این آپشن، شما قادر خواهید بود بازی خود را در وبسایت Dailymotion پخش کنید.

وضعیت PSN:

با این آپشن شما به سرعت امکان بررسی وضعیت شبکه PlayStation  را از مسیر Setting و گزینه Network خواهید داشت.

ایجاد حساب کاربری مخصوص نوجوانان زیر ۱۸ سال:

با این قابلیت ، نوجوانان زیر ۱۸ سال قادر هستند که حساب کاربری خود را داشته و تا زمانی که والدین آن‌ها حساب کاربری آن‌ها را تایید و تنظیمات امنیتی والدین را انجام ندادند بطور آفلاین بازی کنند .

PlayStation plus Hub:

از این پس کاربران پلی‌استیشن پلاس براحتی می‌توانند فضای ذخیره‌سازی آنلاین خود را مدیریت کرده و همچنین می‌توانند از طریق بازی‌های پلاس خود مشاهده کنند که کدام یک از دوستانشان در حال بازی با بازی‌های پلاس ماهانه‌شان می‌باشد ( کاربرانی که از اکانت پلاس هکی استفاده میکنند ، صاحب اکانت براحتی متوجه استفاده از اکانتش توسط کاربری دیگر خواهد شد.)

برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع به گروه چت تلگرامی ما بپیوندید : اینجا

بخش فروش آنلاین گیفت کارت پارسیان پی : اینجا