021 87158001

گلد ایکس باکس Xbox Live Gold

31 اکتبر

گلد ایکس باکس Xbox Live Gold

گلد ایکس باکس همچون کنسول پلی‌استیشن، کنسول ایکس‌باکس نیز دارای گیفت کارت‌های اعتباری (پوینت Point) هستند از ۵ دلار تا ۱۰۰ دلار و کارت‌های اشتراک بازی که گلد ایکس باکس Xbox live Gold نامیده می‌شوند.

گلد ایکس باکسکاربران کنسول ایکس باکس با تهیه اشتراک گیفت کارت گلد ایکس باکس امکان استفاده‌های ویژه از شبکه ایکس‌باکس مایکروسافت را خواهند.

این مزایا شامل :

  • بازی‌های دسته جمعی
  • استفاده از خدمات آنلاین شبکه ایکس باکس
  • استفاده از تخفیف هنگام خرید بازی
  • امکان گفتگوی صوتی و تصویری (Voice and Video chat)
  • استفاده از فضای ابری Cloud storage

و ده‌ها امکان دیگر برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

اکانت گلد ایکس باکس بصورت ۴۸ ساعتی، ۱۴روزه، یکماهه، سه ماهه و یکساله عرضه می‌شود.

در کنار اکانت گلد ایکس باکس، اشتراک دسترسی EA نیز با نام EA Access نیز موجود است که به دو صورت ماهانه و سالیانه در بخش فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی عرضه می‌شود که استفاده از این کارت باعث دسترسی رایگان به بیش از ۲۰ عنوان بازی در کنسول ایکس‌ باکس خواهد شد.

توجه فرمایید که هنگام استفاده از شبکه ایکس‌باکس برای ایجاد حساب کاربری، کشور خود را آمریکا انتخاب نمایید که در تهیه پوینت های اعتباری به مشکل برنخورید.

نحوه استفاده از گیفت کارت گلد ایکس باکس Xbox Live Gold

برای ردیم Redeem کردن اشتراک گلد ایکس‌باکس ابتدا یه سایت xbox.com رفته بعد از ورود به حساب کاربری خود وارد شده و سپس به ترتیبی که در عکس مشخص شده عمل نمایید.

 

گلد ایکس باکس

و سپس روی Redeem کلیک کنید.

untitled1

فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی تمای گیفت کارت‌های عرضه شده برای اشتراک گلد ایکس باکس ( ۴۸ ساعته،۱۴ روزه ، یکماهه ،سه ماهه و یکساله )

را با پایین‌ترین نرخ بصورت رقابتی عرضه می‌نماید.

گیفت‌کارت های عرضه شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می‌شود و همزمان ایمیل خواهد.

تمامی پرداخت‌ها توسط درگاه‌های بانک ملت و پاسارگاد انجام خواهد شد . توجه فرمایید،هنگام خرید گیفت کارت از سایت، وی‌پی‌ان و یا فیلترشکن را غیرفعال کنید.