021 87158001

آخرین بروزرسانی فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store

25 مارس

آخرین بروزرسانی فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store

آخرین نسخه فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store اکثر اپلیکیشن‌های گوگل مثل Hangout ، Gmail و گوگل مپ بطور مرتب بروز رسانی می‌شوند اما بسیاری از کاربران از آخرین بروزرسانی فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store غافل هستند . فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store جایی است که شما از طریق آن به جستجو و نصب اپلیکیشن‌های مورد [...]

آخرین نسخه فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store

Google-Play-Store-6.3.16-Parsianpay

اکثر اپلیکیشن‌های گوگل مثل Hangout ، Gmail و گوگل مپ بطور مرتب بروز رسانی می‌شوند اما بسیاری از کاربران از آخرین بروزرسانی فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store غافل هستند .

فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store جایی است که شما از طریق آن به جستجو و نصب اپلیکیشن‌های مورد نظر خود می‌پردازید.

اما امروز قصد داریم از آخرین بروزرسانی فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store صحبت کنیم. این بروز رسانی ۱۴ مگابایت حجم داشته و آخرین نسخه آن یعنی ۶٫۳٫۱۶ بوده و توسط هر دستگاه اندرویدی (مثل تبلت و گوشی) که اندروید ۴ به بالاتر دارد پشتیبانی می‌شود.توجه داشته باشید که این نسخه از ۶٫۳٫۱۶ Google Play Store نسخه پایدار آن بوده که بدین معنی است که خطا ها و مشکلات آن برطرف شده است. متاسفانه آخرین بروزرسانی فروشگاه اپلیکیشن Google Play Store قابلیت جدیدی برای فروشگاه اپلیکیشن اضافه نکرده و همه امکانات مانند گذشته است. بعبارت دیگر این نسخه فقط مشکلات و خطاهای نسخه‌های قبلی برطرف شده است.

شما می‌توانید این بروزرسانی را از اینجا دانلود نمایید.

توجه نمایید که اگر این بروز رسانی را از طریق پارسیان‌پی دریافت می‌نمایید، می‌بایست در تنظیمات امنیتی گوشی خود گزینه “Unknown Sources” از مسیر Settings->Security or Settings->Applications. فعال نمایید.

بعد از نصب بهتر شدن و روان شدن این اپلیکیشن قابل احساس خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید از طریق بخش فروش آنلاین گیفت کارت پارسیان‌پی اقدام به خرید گیفت کارت Google Play نمایید.

منبع : http://neurogadget.net/