021 87158001

گیفت کارت پلی استیشن انگلیس

گیفت کارت پلی استیشن انگلیس

گیفت کارت سونی پلی استیشن انگلیس | Playstation Network

گیفت کارت هافقط روی اکانت انگلیس و روی استور پلی استیشن انگلیس قابل استفاده است.

کاربران با استفاده از این گیفت کارت پلی استیشن انگلیس می‌توانند بازی،بسته ( Bundle) و هر نوع محتوای در دسترس در استور منطقه‌ای پلی‌استیشن است را خریداری نمایند. حداقل سن استفاده کنندگان از فروشگاه سونی ۱۳ سال است.

در صورت مفقود شدن یا خرید اشتباه منطقه (کشور) گیفت کارت، هیچ مسئولیتی متوجه پارسیان‌پی نیست.

گیفت کارت‌های فروخته شده تحت هیچ شرایطی پس گرفته نخواهد شد و یا تبدیل به پول نقد نخواهد شد، گیفت کارت‌های فروخته شده صرفا اعتبار کاربر در فروشگاه سونی رو جهت خرید بازی‌های آنلاین افزایش می‌دهد.

گیفت‌کارت‌های فروخته شده در پارسیان‌پی همگی قانونی با فاکتور معتبر خریداری شده و هیچ کدام از محصولات عرضه شده هکی یا غیرقانونی نیست و با منابع مالی معتبر تهیه شده است.

گیفت کارت‌ها بصورت کد ارائه شده و بلافاصله پس از پرداخت کد گیفت کارت نمایش داده شده و اسکرین‌شات خرید گیفت کارت نیز برای مشتری ارسال خواهد شد.

در صورت موجود نبودن هر یک از گیفت کارت‌ها حتما با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید.

با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن انگلیس (پلاس) نیز ، میتوانید از مزایای بازی آنلاین، دانلود بازی‌های مجانی شده، استفاده از تخفیف فروشگاه سونی استفاده نمایید.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن انگلیس نیز بصورت تصویری در سایت آپارات (اینجا ) آموزش داده شده است.

در حال حاضر گیفت کارت پلی استیشن انگلیس ۵ پوندی ، ۱۰ پوندی و پلاس سه ماهه انگلیس و پلاس یکساله انگلیس بصورت تحویل آنی موجود است.

گیفت کارت پلی استیشن آلمان، استرالیا، ایتالیا ، کانادا و سایر کشورها نیز موجود بوده و فقط با درخواست مشتریان عرضه می‌شود. برای درخواست خرید لطفا با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید.