021 87158001

خرید و شارژ اسکریل Skrill

خرید و شارژ اسکریل Skrill – کمپانی Skrill با نام سابق Moneybookers یک شرکت تجارت الکترونیک است که امکان خرید، نقل و انتقال پول الکترونیکی را از طریق اینترنت با هدف پرداخت کارمزد کمتر را برای کاربرانش فراهم می‌کند.مالکیت Skrill توسط کمپانی Skrill Limited  در بریتانیا ثبت و عملیات مالی آن توسظ این شرکت انجام می‌شود، شرکت Skrill در دپارتمان مالیات و درآمدهای ملکه انگلستان به عنوان یک شرکت خدمات مالی ثبت شده است.

همچنین قوانین این کمپانی مالی بر طبق قوانین مالی انگلستان تطبیق داده شده و تحت لیسانس این سازمان است و در تمام اروپا مجوز فعالیت دارد.دامنه Moneybookers.com برای اولین بار در ۱۷ ژوئن ۲۰۰۱ ثبت شده و در ۲۷ جولای ۲۰۰۱ این وبسایت تحت شرکت Moneybookers.com ثبت شد. وبسایت Moneybookers به همراه سیستم خدمات پرداخت آنلاین در یکم آوریل ۲۰۰۲ عملیاتی شد.

%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%84-skrill

در یک سال و نیم نخست فعالیت این وبسایت نزدیک به دو میلیون کاربر در این سایت ثبت نام کردند.در مارس ۲۰۰۷ Moneybookers توسط شرکت Investcorp technology  به مبلغ ۱.۵ میلیون یورو واگذار شد و در ۹ مارس ۲۰۰۹ به مبلغ ۳۶۵ میلیون پوند برای فروش قیمت گذاری شد.در سال ۲۰۰۸ Moneybooker  اعلام کرد در ۲۰۰ کشور به ارائه خدمات مالی مشغول است.

در سال ۲۰۱۰ نشریه Sunday times شرکت Moneybookers را در رده بندی یکی از پرسودترین شرکت‌های خصوصی در انگلستان قرار داد و اظهار داشت این شرکت به سرعت در حال رشد و توسعه است.کاربران شرکت Skrill در سال ۲۰۱۱ به ۲۵ میلیون نفر رسیدند و این در حالی است که در همان زمان تعداد درگاه‌های پرداخت ارائه شده توسط این شرکت به ۱۲۰هزار رسید.

در سال ۲۰۱۵ شرکت پرداخت Optimal Payment کمپانی مادر و رقیب اسکریل Neteller بطور رسمی اعلام کرد که پشنهاد خرید کمپانی اسکریل را به مبلغ ۱/۱ میلیارد یورو داده است.این معامله  تجاری بزرگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ توسط این شرکت نهایی شد.در آوریل ۲۰۱۵ گروه شرکت‌های Skrill اعلام داشت که کمپانی پرداخت Ukash که یک شرکت مالی دیگر انگلیسی است را نیز خریداری کرده است.

در سپتامبر ۲۰۱۱ Moneybookers اعلام کرد که بزودی برند خدمات خود را به نام Skrill تغییر خواهد داد. تغییر برند این شرکت در سال ۲۰۱۳ نهایی و اجرا شد.

Skrill امکان ارسال و دریافت پول الکترونیکی پول (payment) به ۴۱ ارز معتبر را داراست. و از اکثر کارت‌های اعتباری و پیش‌پرداخت نیز پشتیبانی میکند.محدودیت‌های این شرکت شامل کشورهایی که در لیست سیاه کشور آمریکا و اتحادیه اروپا است می‌باشد. از سال ۲۰۰۸ کاربران اسکریل داخل آمریکا به کاربران اسکریل خارج از آمریکا و برعکس حق ارسال و دریافت پول را ندارند.

هر کاربر اسکریل حق امکان استفاده از ۴۱ ارز مختلف را داراست اما بعد از اولین تراکنش ارز مورد استفاده کاربر به ارزی که در اولین تراکنش استفاده کرده است تغییر و دیگر حق تغییر آن را نخواهد داشت.

%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%84-skrill-1

خرید و شارژ اسکریل Skrill (مسترکارت)

کاربران اسکریل امکان دریافت MasterCard پیش‌پرداخت Prepaid اسکریل را داشته که به ۴ ارز دلار،یورو، پوند و Zloty لهستان ارائه می‌شود.از مزایای بسیار عالی این کارت، می‌توان به برداشت وجه بلافاصله بعد از دریافت هرگونه پول روی حساب اسکریل اشاره کرد.

بطور مثال اگر شما از کاربر دیگری پولی دریافت کنید بلافاصله امکان برداشت وجه از حساب خود از طریق کارت را خواهید داشت.پارسیان‌پی امکان خرید و شارژ اسکریل Skrill از طریق ارسال وجه الکترونیکی را برای مشتریان فراهم کرده. ارز مورد استفاده پارسیان‌پی برای شارژ مسترکارت ، خرید و شارژ اسکریل Skrill یورو می‌باشد.

بنابر این اگر ارز حساب اسکریل شما ارز دیگری است، هزینه تبدیل ارز به عهده خریدار می باشد.در صورتی که سفارش خرید و شارژ اسکریل Skrill را ارسال شده و هزینه ریالی نیز پرداخت شود و در نهایت حساب مشتری بدلیل مشکلات تایید حساب و غیره قادر به دریافت وجه نباشد، تمامی خسارت بازگشت وجه به عهده خریدار خواهد بود.

برای سفارش خرید و شارژ اسکریل Skrill ، در صورت آنلاین نبودن پشتیبانی آنلاین، لطفا پس از عضویت در سایت، از طریق ارسال تیکت، درخواست خرید را ارسال فرمایید.

ارتباط سریع‌تر از طریق تلگرام : اینجا