021 87158001

گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت پلی استیشن آمریکا| Playstation Network

گیفت کارت پلی استیشن آمریکا زیر فقط روی اکانت آمریکا و روی استور پلی استیشن آمریکا قابل استفاده است.

کاربران با استفاده از این گیفت کارت‌ها می‌توانند بازی،بسته ( Bundle) و هر نوع محتوای در دسترس در استور منطقه‌ای پلی‌استیشن است را خریداری نمایند. حداقل سن استفاده کنندگان از فروشگاه سونی ۱۳ سال است.

گیفت کارت‌ها به دو صورت دلاری و پلاس عرضه می‌شود. با استفاده از گیفت‌های دلاری امکان خرید مستقیم از فروشگاه آنلاین سونی را خواهید داشت که این گیفت کارت‌ها در قطعات ۱۰،۲۰ و ۵۰ دلاری عرضه می‌شود. و گیفت کارت‌های پلاس برای بازی‌های آنلاین استفاده می‌شود بدین منظور که برای امکان بازی آنلاین می‌بایست اشتراک پلی استیشن پلاس که در قطع یک ماهه ، سه ماهه و یکساله است را تهیه فرمایید.
گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

 

 

برای استفاده از گیفت کارت شما می‌بایستی یک PSN ID در سایت سونی ایجاد نموده و بعد گیفت کارت خریداری شده را در حساب کاربری خود Redeem کنید. طرز Redeem کردن گیفت کارت پلی استیشن آمریکا در سایت آپارات : اینجا کلیک کنید.

در صورت مفقود شدن یا خرید اشتباه منطقه (کشور) گیفت کارت، هیچ مسئولیتی متوجه پارسیان‌پی نیست.

گیفت کارت‌های فروخته شده تحت هیچ شرایطی پس گرفته نخواهد شد و یا تبدیل به پول نقد نخواهد شد، گیفت کارت‌های فروخته شده صرفا اعتبار کاربر در فروشگاه سونی رو جهت خرید بازی‌های آنلاین افزایش می‌دهد.

گیفت‌کارت‌های فروخته شده در پارسیان‌پی همگی قانونی با فاکتور معتبر خریداری شده و هیچ کدام از محصولات عرضه شده هکی یا غیرقانونی نیست و با منابع مالی معتبر تهیه شده است.

گیفت کارت‌ها بصورت کد ارائه شده و بلافاصله بعد از خرید اسکن کد گیفت کارت نیز برای مشتری ارسال خواهد شد.

در صورت موجود نبودن هر یک از کارت‌ها حتما با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا از بخش فروش انلاین گیفت کارت پارسیان‌پی اقدام بفرمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کلید واژه‌ها : خرید گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت پلی استیشن آمریکا ، پلی استیشن پلاس آمریکا ، پلی استیشن پلاس انگلیس ، پلی استیشن پلاس آلمان ، خرید گیفت کارت ارزان ، شارژ حساب PSN ، خرید گیفت کارت PSN پوند